Όχι με videogames. Ούτε με το Παγκόσμιο Κύπελλο. Αλλά με μια κλασικά πετυχημένη συνταγή: την πορνογραφία. Αυτό τουλάχιστον ισχυρίζονται στην Ιαπωνία αρκετοί αναλυτές.

Παιχνίδια, Χόλιγουντ και (…) θέαμα

Αυτό το καλοκαίρι η Sony φέρνει τα 3D παιχνίδια στο PlayStation 3 ενώ η Nintendo υπόσχεται φορητή συσκευή παιχνιδιού με 3D εμπειρία χωρίς γυαλιά. Αλλά καθώς για παράδειγμα η Ιαπωνική αγορά 3D τηλεοράσεων αρχίζει να ζεσταίνεται είναι η ντόπια βιομηχανία ενήλικων ταινιών που ελπίζει να βγάλει τα πολλά χρήματα.

Πέρυσι ήταν HD ενήλικοι τίτλοι που άρχισαν μάλιστα μέσα στη συγκεκριμένη αγορά να διακινούνται ακόμη και διαμέσου του PS3 στην Ιαπωνία, φέτος είναι οι 3D ερωτικοί τίτλοι.

“Τα βίντεο για ενήλικες είναι πολύ πιθανό να αποτελέσουν κίνητρο για αγορά μιας 3-D TV,” είπε σήμερα ο αναλυτής περιεχομένου για την Ιαπωνία Yuji Fujimori, στην Barclays Capital στο Tokyo. “Αξίζει να δώσουμε τη δέουσα προσοχή στο θέμα λέει, αφού είναι η έλειψη περιεχομένου που σταματά την επέκταση”. Την ίδια ώρα ο κος Kadokura τη BRIC Research σχολίαζε: “η 3-D τεχνολογία είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται η βιομηχανία ερωτικών ταινιών”.

Η εταιρία παραγωγής τέτοιων ταινιών S1 No.1Style λανσάρει τις πρώτες 3D ενήλικες ταινίες στην Ιαπωνία τον Ιούνιο για να συμπέσει η διάθεση τους με το λανσάρισμα των Sony 3D Bravia τηλεοράσεων -οι μετοχές της εταιρίας Sony έχουν ανέβει 4.4% φέτος στο Τόκιο. Δύο ταινίες ενηλίκων 3D X Mika Kayama, 3D X Yuma Asami) με πρωταγωνίστριες τις πιο διάσημες σταρ του χώρου στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου έχουν τον πρώτο (…) ρόλο ενώ οι καταναλωτές δηλώνουν πως περιμένουν να δούνε την ποιότητα της εικόνας πριν επιλέξουν μια νέα τηλεόραση. Η εταιρία χρειάστηκε τρεις μήνες για να γυρίσει την ταινία, χρόνος τριπλάσιος από εκείνον που είναι αναγκαίος μια φυσιολογική ταινία.

Η ίδια η Sony βέβαια όπως και η συμπατριώτισσα της Panasonic, έχουν επισήμως αρνηθεί να σχολιάσουν το πόσο σημαντική μπορεί ενδεχομένως να είναι η πορνογραφία στην πορεία των πωλήσεων 3D τηλεοράσεων. Οι παγκόσμιες πωλήσεις 3D τηλεοράσεων αναμένεται να φτάσουν τα 4.2 εκατομμύρια φέτος με το 2011 να φέρνει πωλήσεις 12.9 εκατομμυρίων σύμφωνα με την εταιρία ερευνών iSuppli Corp.

Συνολικά φέτος αναμένεται να διατεθούν 170 εκατομμύρια LCD τηλεοράσεις παγκοσμίως.