Η μεγάλη υπόθεση για όλες τις εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της είκονας στην φετινή CES είναι, εντάξει το μαντέψατε, η τεχνολογία 3D. Sony, LG, Toshiba, Panasonic και Samsung “ποντάρουν” μαζί στο ότι ο τυπικός καταναλωτής ηλεκτρονικών συσκευώς ευρεία κατανάλωσης θα… βουτήξει στον 3D κόσμος το ίδιο εύκολα όπως έκανε στην υπόθεση της τεχνολογίας HDTV.
Κάθε εταιρία μάλιστα προχωρά σε συμμαχίες με κάποιον δυνατό παρτενέρ. Έτσι η Samsung έφερε τον Jeffrey Katzenberg (της Dreamworks) και τον Frederic Rose (της Technicolor) με 3D γυαλιά να ανακοινώσουν την αντίστοιχη συμμαχία, η Panasonic συμμαχεί με την DirecTV ενώ η Sony έκανε το μεγάλο deal με το κανάλι των σπορ. ESPN.
Όλες οι μεγάλες εταιρείες παρουσίασαν μοντέλα 3D τηλεοράσεων μια τεχνολογία που σε πιο απλή μορφή υπάρχει εδώ κάποια χρόνια, χάρη όμως και στη μεγάλη επιτυχία 3D ταινιών όπως το “Avatar” του Κάμερον αναμένεται να μπει στα σπίτια μας. «Όσον αφορά την οικιακή ψυχαγωγία, δεν υπάρχει καμιά εμπειρία σαν το 3D» σχολίασε στο AFP ο διευθύνων σύμβουλος της Sony, Σερ Χάουαρντ Στρίνγκερ, επιδεικνύοντας εντυπωσιακές νέες σειρές 3D τηλεοράσεων. Τηλεοράσεις που θα συγχρονίζονται με τα ειδικά «γυαλιά ενεργού κλείστρου» για τρισδιάστατη προβολή και θα δούμε από το τέλος της άνοιξης στην Ευρώπη.
Η Sony ανακοίνωσε ακόμη και συνεργασία με το κανάλι Discovery και την IMAX για τη δημιουργία τηλεοπτικού δικτύου 3D και μαζί με το ESPN θα μεταδίδουν ζωντανά αγώνες ποδοσφαίρου και γκολφ σε τρεις διαστάσεις. Στο παιχνίδι και οι επίπεδες τηλεοράσεις 3D που επέδειξαν και η Mitsubishi και LG για την αμερικανική αγορά.