Ένα από τα μεγαλύτερα περιβαλλοντικά website στον πλανήτη (www.environmentalgraffiti.com) κατέδειξε τη Sony Europe ως την πλέον «πράσινη» εταιρεία για το 2009, χάρη στη συνεχιζόμενη δέσμευσή της σε ενέργειες και πρωτοβουλίες φιλικές προς το περιβάλλον.
«Αυτό που μας εντυπωσίασε σχετικά με τη Sony ήταν η συνέπεια των δραστηριοτήτων της κατά τη διάρκεια του έτους και η χρήση της τεχνολογίας με καινοτόμες μεθόδους για την αντιμετώπιση περιβαλλοντικών προβλημάτων». δήλωσε ο Chris Ingham-Brooke, ο editor του Environmental Graffiti ενώ η Sony Europe κέρδισε kudos για δημιουργικές «πράσινες» ενέργειες που υλοποίησε μέσα στο 2009, στις οποίες περιλαμβάνεται και η πρωτοβουλία Forest Guard, κατά την οποία οι μηχανικοί της Sony συνεργάστηκαν με μια ομάδα παιδιών για την πρόληψη των πυρκαγιών στα δάση.
Μια άλλη ενέργεια που έδωσε πόντους στο ευρωπαϊκό τμήμα της εταιρίας ήταν η συνεργασία με την πρωτοβουλία Prince’s Rainforest Project για να ευαισθητοποιηθεί η κοινή γνώμη σχετικά με την αποδάσωση των τροπικών περιοχών ενώ η Sony Europe φιλοξένησε επίσης, μια σειρά από διαλέξεις σχετικά με την αειφορία σε συνεργασία με το εκπαιδευτικό ίδρυμα European Business school ESCP- EAP, οι οποίες είχαν σαν σκοπό να διερευνήσουν το ρόλο της τεχνολογίας και της επιχειρηματικότητας στην επίλυση προβλημάτων σχετικών με την κλιματική αλλαγή.
Σε μια εποχή με έντονα οικολογικά ‘ανακλαστικά’ στους αγοραστές οι άνθρωποι της ιαπωνικής εταιρίας δεν δίστασαν να εκφράσουν τον ενθουσιασμό τους:
«Είμαστε κατενθουσιασμένοι με αυτήν τη αναγνώριση εκ μέρους του Environmental Graffiti, ενός τόσο διακεκριμένου περιβαλλοντικού website», δήλωσε η Emily Young, General Manager του τομέα Environmental Communications της Sony Europe. «