Η άνοδος του Smartphone έχει ξαφνικά πιέσει τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας. Η “κατανάλωση” περιεχομένου online και επικοινωνίας έχει οδηγήσει τις εταιρίες κινητής παγκοσμίως στα όρια τους.
Εκείνοι που παρέχουν περιεχόμενο όπως π.χ η Google (βλ. YouTube, Dailymotio, Vimeo κ.ο.κ για βίντεο) ‘τρώνε’ τα δίκτυα και τη υπάρχουσα χωρητικότητα λοιπόν από την άλλη όμως δεν έχουν να πληρώνουν για αυτό το περιεχόμενο. Άρα χαρούμενοι και οι καταναλωτές αλλά… μάχη. Ποιός από τους τρείς (καταναλωτές, δίκτυα, πάροχοι) θα νικήσει;
Η διαδικτυακή “ουδετερότητα” θα σημαίνει πρόσβαση στο Διαδίκτυο χωρίς περιορισμούς, χωρίς να γνωρίζουμε σε ποιά εταιρία θα είναι εκείνη τη στιγμή συνδεδεμένος ο φορητός μας υπολογιστής, το κινητό, το tablet κ.ο.κ
Αυτή η “ουδετερότητα’ ίσως σώσει την κατάσταση ειδικά τώρα που μεταξύ άλλων προελαύνει και η Web TV…