wiredipad
Στη Condé Nast, έναν από τους μεγαλύτερους εκδοτικούς οργανισμούς, δεν έχουν κρύψει ποτέ τα σχέδια τους για ψηφιακά περιοδικά που ενδεχομένως θα διαβάζει κανείς π.χ στο Apple iPad, αλλά μια αναφορά των NYT υποστηρίζει πως η εταιρία θέλει να πρωτοπορήσει στην ψηφιοποίηση των περιεχομένων.
Σύμφωνα με εσωτερικό σημείωμα που σήμερα θα δοθεί στους εργαζόμενους της εταιρίας, θα υπάρχει μια έτοιμη για tablet υπολογιστές έκδοση του διάσημου περιοδικού GQ έτοιμη για το τεύχος Απριλίου, ενώ τα Vanity Fair και Wired θα ακολουθήσουν τον Ιούνιο.

Τα περιοδικά The New Yorker και Glamour θα έχουν τις δικές τους ψηφιακές εκδόσεις έτοιμες αργότερα το 2010 αν και χωρίς χρονοδιάγραμμα. Η Condé Nast έχει σκοπίμως επιλέξει τους τίτλους για να αρέσουν σε μεγάλη γκάμα ιδιοκτητών iPad: “Είναι χαρακτηριστικά της εταιρίας, έτσι δεν είναι; Το GQ είναι οι άνδρες. Το Glamour είναι γυναίκες. Το Vanity Fair είναι διπλού κοινού. Το The New Yorker είναι μοναδικό με την περιοδικότητα του και έτσι σημαίνει πιο πολλά νέα” ανέφερε ο Thomas J. Wallace, Διευθυντής Εκδόσεων της Condé Nast.
Όσο για τη διαφήμιση αυτό είναι υπό διερεύνηση: ο εκδότης αρχικά προσδοκά να “κορτάρει” έτσι το κοινό για το ξεφύλλισμα μέσω… οθόνης προσδοκώντας στη συνέχεια να κάνει ο αναγνώστης ‘κλικ’ στο online κατάστημα του πελάτη…