Η αυξημένη διαθεσιμότητα περιεχομένου 3D content είναι ζωτικής σημασίας για την άυξηση των πωλήσεων 3D-ικανών τηλεοράσεων από το 2010 και πέρα.
Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Ένωσης Κατασκευαστών Ηλεκτρονικών -Consumer Electronics Association (CEA)- και του Πανεπιστημίου της Νότια Καλιφόρνια το περιεχόμενο παραμένει το βασικό ‘συστατικό’ στη συνταγή επιτυχίας του 3D στο σπίτι.
Δύο τρίτα (67 τοις εκατό) από αυτούς που σχεδιάζουν να αγοράσουν μια 3D-ικανή τηλεόραση στα επόμενα τρία χρόνια λένε πως θα αγοράσουν μια τέτοια τηλεόραση εαν θα μπορούν να λάβουν και να δουν 3D τηλεοπτικό πρόγραμμα μέσω κεραίας, καλωδιακής σύνδεσης, δορυφόρου ή/και οπτικής ίνας -fiber-to-the-home.
Οι πιο πολλοί λένε πως ο βασικός λόγος για να αγοράσουν μια τέτοια συσκευή είναι για να δούνε ταινίες: 65 τοις εκατό θα δούνε ταινίες, 36% θα θέλουν να παίζουν 3D videogames kκαι 33% θέλουν να δούν τηλεοπτικό πρόγραμμα.
“Το 2010 θα είναι πολύ σημαντικό για το 3D στο σπίτι, με συσκευές ικανές για 3D στα καταστήματα σήμερα και περιεχόμενο να συνεχίζει να εξελίσσεται και να πληθαίνει” είπε ο Shawn DuBravac, διευθυντής οικονομικών και έρευνας της CEA. “Το 3D περιεχόμενο στο σπίτι δείχνει τις δυνατότητες καθώς τα καλωδιακά 3D κανάλια συνεχίζουν να έρχονται σταδιακά στις οθόνες και περισσότερες ταινίες και αθλητικά γεγονότα έχει προγραμματιστεί να μεταδοθούν σε 3D τους ερχόμενους μήνες”.
Το 3D τραβάει το ενδιαφέρον…
Η έρευνα δείχνει ακόμη πως το ενδιαφέρον για 3D τεχνολογία συνεχίζει να μεγαλώνει καθώς οι καταναλωτές ‘γεύονται’ την νέα εμπειρία. Περίπου 27% των ενήλικων αμερικανών με online σύνδεση είδαν μια 3D ταινία ή ένα γεγονός στη μικρή ή τη μεγαλη οθόνη τον περασμένο χρόνο, με το μισό (49%) των ατόμων αυτών να βλέπουν περισσότερη από μια ταινία. o
Το 88% ενήλικων αμερικανών με online σύνδεση ήταν ικανοποιημένοι με τη 3D εμπειρία τους, ενώ το 81% είναι ικανοποιημένοι και τη συνολική εμπειρία και με τις 3D εικόνες και τα εφέ.
3D Vs 2D: σημειώσατε 1…
Οι καταναλωτές επιπλέον προτιμούν τη 3D από τη 2D εμπειρία όταν τους δοθεί η δυνατότητα επιλογής… Σχεδόν το 1/3 όλων των online ενηλίκων λένε πως θα ήθελαν να βλέπουν όλα τα τηλεοπτικά προγράμματα στην τηλεόραση τους σε 3D.
“Οι καταναλωτές που έχουν δε ψηφιακό 3D ξέρουν πως η παρούσα εμπειρία know 3D δεν έχει καμία σχέση με ό,τι έχουν δει στο παρελθόν,” είπε ο David Wertheimer, CEO του Entertainment and Technology Center στο πανεπιστήμιο USC.
Στοιχεία έρευνας
Τίτλος: The 3D in the Home: Who, What, When, and Where study (δημοσίευση, Μάρτιος 2010)
Δέιγμα: 1,914 online U.S. ενήλικες ερωτηθέντες μεταξύ 9 Δεκεμβρίου και 21 Δεκεμβρίου 2009. Σχεδιασμένη και τυποποιημένη από την CEA Market Research.