Στην αρχή… κομφούζιο: πόσα αντίτυπα της ηλεκτρονικής έκδοσης του GQ πουλήθηκαν για το iPad;
Σύμφωνα με τα τελικά νούμερα που έδωσε η εκδότρια Condé Nast πριν λίγες ώρες τελικά πουλήθηκαν 57,000 αντίτυπα του περιοδικού GQ για iPhone/iPad από τότε που λανσαρίστηκε το περιδικό σαν iPhone app τον Δεκέμβριο. Μιλάμε για ένα ιδιότυπο… πείραμα αφού οι εκδότες ποντάρουν σοβαρά στην επιτυχία των ηλεκτρονικών περιοδικών…
Όταν η Apple έδειξε το iPad στις επιχειρήσεις του χώρου, ενθουσιάστηκαν. Αντίθετα με άλλα e-book readers το iPad έχει μια μεγάλη έγχρωμη LCD screen, που πολλοί βέβαια μισούν λόγω δυσκολίας ανάγνωσης στο φως, άλλοι όμως λατρεύουν για τις φωτό των rich and famous σε χρώμα…
Ήδη πολλοί εκδότες άρπαξαν την ευκαιρία για να πουλήσουν περιεχόμενο μέσω app updates αφού π.χ ο Εκδότης/VP του διάσημου GQ VP, Pete Hunsinger, σε συνέντευξη του με το MinOnline, είπε πως η εφαρμογή κοστίζει “…τίποτα” στην εταιρία του. Σχολίασε δε: “Αυτό δεν μας κοστίζει τίποτε: ούτε τύπωμα, ούτα διακίνηση. Όλα είναι κέρδος και περιμένουμε με ανυπομονησία τη στιγμή που οι πωλήσεις τευχών μέσω iPad γίνουν βασικό κομμάτι της κυκλοφορίας μας.”
Το πρώτο τεύχος που ‘τυπώθηκε’ ηλεκτρονικά είναι το τεύχος Δεκεμβρίου 2009 “Best Dressed Men” με εξώφυλλο τον ηθοποιό Jake Gyllenhaal. Το GQ ελπίζει πως το τεύχος Ιουνίου με την… καμπυλωτή Miranda Kerr (μοντελο των Victoria’s Secret και… αμόρε του Orlando Bloom) στο εξώφυλλο θα πάει καλύτερα.
Η εταιρία Condé Nast, εκδότης του GQ δεν προβληματίζεται πάντως και θα λανσάρει στο επόμενο διάστημα τα περιοδικά Glamour, The New Yorker, Vanity Fair, and Wired σε ηλεκτρονικές εκδόσεις.