Η επικεφαλίδα λέει: “ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ”…
Μόλις πριν λίγα 24ωρα η Apple αποφάσισε να δείξει πως το νέο πουλέν της Motorola, το Droid X έχει περισσότερα, σύμφωνα με τους Καλιφορνέζους, προβλήματα με το σήμα από τις στάσεις μιας αμαξοστοιχίας του ΟΣΕ…
Προφανώς η Motorola δεν μπορούσε να αφήσει το γάντι κάτω…
Έτσι μια προηγούμενη διαφήμιση του Droid X έλεγε: “Το πιο σημαντικό είναι πως έχει διπλή κεραία. Έτσι σας επιτρέπει να κάνετε κλήσεις με όποιον τρόπο θέλετε με κρυστάλλινο ήχο.”
Έτσι δεν είναι να απορεί κανείς πως μια νέα διαφήμιση για το συγκεκριμένο κινητό έχει λανσαριστεί με τα εξής… κομψά: “Στη Motorola πιστεύουμε πως ένας πελάτης δεν θα πρέπει να ντύνει σαν καρναβάλι το κινητό του για να δουλεύει σωστά. Γι’αυτό και το DROID X έρχεται με διπλή κεραία… Για εμάς είναι ένα από αυτά τα πράγματα που θεωρούνται δεδομένα όταν κατασκευάζεις κινητά για 30 χρόνια.”
Πάντως η όλη ιστορία κάνει το καλοκαίρι ενδιαφέρον…