Gadgetfreak :: Not Just Tech
consumer electronics, tech talk / science

Το νέο Ψηφιακό κλείδωμα 'UltraViolet' ετοιμάζεται για λανσάρισμα…

Μια ομάδα εταιριών media και ηλεκτρονικών θα αρχίσει σύντομα να δοκιμάζει ένα σύστημα που θα μας επιτρέπει να βλέπουμε ταινίες όπου είμαστε ανεξαρτήτως φορμά και άλλων τεχνικών δυσκολιών. Όπως με τα ATM ο λογαριασμός μας θα μας ακολουθεί όπου είμαστε ανεξαρτήτως μηχανήματος.

Το ανοιχτό αυτό στάνταρ -open standard, έχει και όνομα: UltraViolet.

Πίσω από το στάνταρ αυτό είναι τα στούντιο όπως της Warner Bros και εταιρίες τεχνολογίας όπως η Microsoft και ο στόχος είναι τα ‘κλειστά’ φορμά όπως για παράδειγμα της Apple και άλλων που κλειδώνουν τους χρήστες σε περιορισμένο αριθμό συσκευών όπως το iPad ή το Apple TV.

Πίσω από το σύστημα που επισήμως ονομάζεται Digital Entertainment Content Ecosystem είναι η ελπίδα να προχωρήσει πιο γρήγορα η ανάπτυξη ψηφιακών αγορών ταινιών που σήμερα αντιπροσωπεύουν μόνο το 4% των πωλήσεων με απελευθέρωση από τα ‘δεσμά’ των φορμά…

Στις ΗΠΑ η κατανάλωση σε home video προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων δίσκων, κατεβασμένων ταινιών και ενοικιάσεων έπεσε 5% στα 20 δις το 2009, με τη μείωση κατά $2 δις σε DVD αγορές να είναι ο βασικός ένοχος σύμφωνα με το The Digital Entertainment Group.

Όπως περιγράφει ο Mitch Singer, κορυφαίος ειδικός τεχνολογίας στην Sony Pictures Entertainment και πρόεδρος της κοινοπραξίας η σκέψη είναι πως θα γίνει ό,τι έγινε με τη συνεργασία των τραπεζών -βλ. το ελληνικό ΔΙΑΣ, αφού με ενιαία αγορά και πρότυπο, οι πωλήσεις θα εκτοξευτούν.

Ουσιαστικά είτε αγοράσει κανείς DVD, Blu-ray δίσκους ή κατεβάσει ταινίες online ή από κατάστημα θα έχει στην ιδιοκτησία του κάποιο ‘αντικείμενο’ που θα του/της επιτρέπει να την δει οπουδήποτε από κινητή συσκευή έως τηλεόραση χωρίς να αντιγράφει τίποτα.

Η ονομασία UltraViolet δόθηκε για να προσδίδει την ‘αόρατη’ παρουσία του προτύπου αφού δεν θα χρειάζεται να κάνει κανείς τίποτε πολύπλοκο μεταπηδώντας από συσκευή σε συσκευή..

Η δοκιμή του συστήματος θα αρχίσει τα τέλη του έτους ενώ στο consortium εκτός των προαναφερθέντων υπάρχουν εταιρίες όπως οι Toshiba, Best Buy και Netflix.

Η Disney δεν συμμετέχει αφού προωθεί το δικό της “KeyChest” που πάνω κάτω έχει την ίδια φιλοδοξία ενώ η Apple αρνήθηκε να σχολιάσει την προσπάθεια…

Τι έκπληξη….

Related posts

Στο μείον 30% οι εκπομπές CO2 της Sony…

gadgetfreak
13 years ago

Main Street – το πρώτο trailer…

gadgetfreak
13 years ago

Shinola The Runwell Turntable

gadgetfreak
8 years ago
Exit mobile version