Η Sony και Panasonic, οι δύο μεγαλύτεροι κατασκευαστές τηλεοράσεων παγκοσμίως έχουν σαν στόχο να μειώσουν κάποιες από τιμές τους κατά ένα τρίτο στην Κίνα. Η Sony στοχεύει να διπλασιάσει της πωλήσεις της στην Κίνα αυτό το οικονομικό έτος, και η Panasonic περιμένει να έχει αύξηση 50% στις δικές της πωλήσεις στην δεύτερη μεγαλύτερη flat-panel TV στον κόσμο.
«Η μάχη τιμών στην Κίνα θα ενταθεί καθώς τοπικοί κατασκευαστές, εταιρίες της Νοτίου Κορέας και Ιάπωνες, όλοι μάχονται για μερίδιο αγοράς,» λέει ο Yoji Takeda, της ασιατικής RBC Investment (Asia) Ltd., που επιβλέπει περίπου $1.1 δισεκατομμύρια επενδύσεις.
Τον Δεκέμβριο η Sony προσέφερε μια 32άρα τηλεόραση για 3,000 yuan, ή 33% μειωμένη τιμή συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο με στόχο πελάτες σε αστικές περιοχές είπε η Yuki Shima, εκπρόσωπος της εταιρίας με έδρα το Τόκιο. Για να μειώσει το κόστος η Sony έχει αυξήσει την παραγωγή από τρίτους με την Foxconn Technology Group να έχει αναλάβει μεγάλο όγκο παραγωγής.
Μείωση 50%…
Η μοναδική εταιρία που εστιάζει ακόμη στην τεχνολογίας plasma, η Panasonic, ίσως περικόψει τις τιμές για κάποια μοντέλα στην Κίνα έως και 50% όπως είπε η κος Hitoshi Otsuki, υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρίας με έδρα την Osaka σε τελευταία του συνέντευξη.
Το πρόβλημα για την συγκεκριμένη εταιρία πάντως είναι και το γεγονός πως στην Κίνα σε ζήτηση είναι συσκευές με μικρό μέγεθος και ως γνωστόν οι τηλεοράσεις πλάσμα δεν βγαίνουν σε μέγεθος μικρότερο από τις 42 ίντσες,
Η μεγαλύτερη αγορά Επίπεδων Τηλεοράσεων…
Οι πωλήσεις τηλεοράσεων υγρών κρυστάλλων στην Κίνα θα έχουν αύξηση 15% στα 45.5 εκατομμύρια τεμάχια το 2011 και θα περάσουν σε τεμάχια εκείνα της Βορείου Αμερικής, λένε εκτιμήσεις της DisplaySearch. Αυτή τη στιγμή ο ηγέτης στην κινεζική αγορά είναι με 15% της αγοράς που ακολουθείται από την Hisense Electric την TCL Corp., σύμφωνα με την εταιρία AVC Consulting με έδρα το Πεκίνο.
Η Sharp ήταν η πρώτη μη κινεζική εταιρία σε πωλήσεις με 4.9% ακολουθούμενη από τις Samsung και LG. Έτσι Sony και Panasonic με ποσοστό κοντά στο 2.5% αναμένεται να… κονταροχτυπηθούν με μια μεγάλη ‘έφοδο’ στην χρυσοφόρο αγορά της Ανατολής…
Από την άλλη η Skyworth δεν ανησυχεί για την ισχύ της σύμφωνα με τον κο Shen Jian, εκπρόσωπο τύπου αφού θεωρεί πως ο κινέζος πελάτης δεν κοιτά το κύρος της εταιρίας, “οι τοπικές φίρμες είναι φτηνές και αντοχής,” λένε πελάτες όπως ο κος Yin, που έχει σύνταξη 4,000 yuan με μια τηλεόραση 40 ιντσών διεθνούς αναγνώρισης να κοστίζει κατά μέσο $902 ή 33% περισσότερα χρήματα από μια κινέζικη φίρμα, λέει η DisplaySearch.
Από την άλλη ήδη οι γνωστοί κατασκευαστές έχουν βελτιώσει σημαντικά τη θέση τους στην συγκεκριμένη αγορά με το μερίδιο των Κινέζων κατασκευαστών να έχει πέσει 76% στο 1ο τρίμηνο του 2010 από το 83% του προηγούμενου τριμήνου σύμφωνα με τον Hisakazu Torii, αναλυτή της DisplaySearch με έδρα στο Tokyo.
Η Sony πάντως υπολογίζει αύξηση σε όγκο πωλήσεων στις τηλεοράσεις κατά 60% παγκοσμίως και η Panasonic 35%…
Η «Μάχη της Κίνας» μόλις άρχισε…