Η online διαφημιστική δαπάνη των επιχειρήσεων στην Ιαπωνία ανέβηκε κατά 1.2% το 2009 συγκριτικά με το 2008 και έφτασε τα 706.9 δισεκατομμύρια γιεν, ξεπερνώντας τη διαφήμιση στις εφημερίδες για πρώτη φορά σύμφωνα με την αναφορά της Dentsu Inc.
Η δαπάνη για online διαφημίσεις διπλασιάστηκα στα τέσσερα χρόνια από το 2005, όταν έφτανε μόλις τα 377.7 δισεκατομμύρια γιεν, λέει η μεγάλη διαφημιστική εταιρία της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου στην ετήσια αναφορά της για δαπάνες διαφήμισης και τις τάσεις στην Ιαπωνία.
Η Dentsu σημείωσε πως το 2009 οι online διαφημίσεις έγιναν η 2η μεγαλύτερη πηγή εσόδων για την διαφημιστική βιομηχανία της χώρας μετά τις τηλεοπτικές διαφημίσεις στις οποίες δαπανήθηκαν 1.71 τρισεκατομμύρια γιεν, πτώση10.2% από την πρηγούμενη χρονιά. Η δε δαπάνη των επιχειρήσεων σε διαφήμιση σε εφημερίδες έπεσε 18.6% στα 673.9 δισεκατομμύρα γιεν, παραμένει όμως η 3η ‘δύναμη’ με τα περιοδικά στην τέταρτη θέση…
Ποτάμι χωρίς γυρισμό τώρα που έρχονται tablet και smartphones στις περισσότερες κοινωνίες, θα προσθέσουμε εμείς…
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept