Gadgetfreak :: Not Just Tech
tech talk / science

'Ανταπόκριση' από Ιαπωνία: Ο τζίρος της online διαφήμισης ξεπέρασε τις εφημερίδες το 2009…

Η online διαφημιστική δαπάνη των επιχειρήσεων στην Ιαπωνία ανέβηκε κατά 1.2% το 2009 συγκριτικά με το 2008 και έφτασε τα 706.9 δισεκατομμύρια γιεν, ξεπερνώντας τη διαφήμιση στις εφημερίδες για πρώτη φορά σύμφωνα με την αναφορά της Dentsu Inc.

Η δαπάνη για online διαφημίσεις διπλασιάστηκα στα τέσσερα χρόνια από το 2005, όταν έφτανε μόλις τα 377.7 δισεκατομμύρια γιεν, λέει η μεγάλη διαφημιστική εταιρία της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου στην ετήσια αναφορά της για δαπάνες διαφήμισης και τις τάσεις στην Ιαπωνία.

Η Dentsu σημείωσε πως το 2009 οι online διαφημίσεις έγιναν η 2η μεγαλύτερη πηγή εσόδων για την διαφημιστική βιομηχανία της χώρας μετά τις τηλεοπτικές διαφημίσεις στις οποίες δαπανήθηκαν 1.71 τρισεκατομμύρια γιεν, πτώση10.2% από την πρηγούμενη χρονιά. Η δε δαπάνη των επιχειρήσεων σε διαφήμιση σε εφημερίδες έπεσε 18.6% στα 673.9 δισεκατομμύρα γιεν, παραμένει όμως η 3η ‘δύναμη’ με τα περιοδικά στην τέταρτη θέση…

Ποτάμι χωρίς γυρισμό τώρα που έρχονται tablet και smartphones στις περισσότερες κοινωνίες, θα προσθέσουμε εμείς…

Related posts

Συνεργασία Sony, Panasonic, Samsung, και Xpand 3D για τα 3D γυαλιά…

gadgetfreak
13 years ago

Δοκιμές για το Bell V-280 Valor

gadgetfreak
6 years ago

Sony G Master™ 400mm F2.8 Super-Telephoto

gadgetfreak
7 years ago
Exit mobile version