Η online διαφημιστική δαπάνη των επιχειρήσεων στην Ιαπωνία ανέβηκε κατά 1.2% το 2009 συγκριτικά με το 2008 και έφτασε τα 706.9 δισεκατομμύρια γιεν, ξεπερνώντας τη διαφήμιση στις εφημερίδες για πρώτη φορά σύμφωνα με την αναφορά της Dentsu Inc.
Η δαπάνη για online διαφημίσεις διπλασιάστηκα στα τέσσερα χρόνια από το 2005, όταν έφτανε μόλις τα 377.7 δισεκατομμύρια γιεν, λέει η μεγάλη διαφημιστική εταιρία της χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου στην ετήσια αναφορά της για δαπάνες διαφήμισης και τις τάσεις στην Ιαπωνία.
Η Dentsu σημείωσε πως το 2009 οι online διαφημίσεις έγιναν η 2η μεγαλύτερη πηγή εσόδων για την διαφημιστική βιομηχανία της χώρας μετά τις τηλεοπτικές διαφημίσεις στις οποίες δαπανήθηκαν 1.71 τρισεκατομμύρια γιεν, πτώση10.2% από την πρηγούμενη χρονιά. Η δε δαπάνη των επιχειρήσεων σε διαφήμιση σε εφημερίδες έπεσε 18.6% στα 673.9 δισεκατομμύρα γιεν, παραμένει όμως η 3η ‘δύναμη’ με τα περιοδικά στην τέταρτη θέση…
Ποτάμι χωρίς γυρισμό τώρα που έρχονται tablet και smartphones στις περισσότερες κοινωνίες, θα προσθέσουμε εμείς…