Το τελευταίο επεισόδιο της σειράς βιντεοπαιχνιδιών Halo πήρε… φόρα στις πρώτες 24 ώρες από το λανσάρισμα του. Ονομάζεται Halo: Reach και έφερε περισσότερα από $200 εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο σύμφωνα με το Reuters και το Venture Beat.
Φυσικά αυτό είναι καλό νέο για τη βιομηχανία του gaming τους τελευταίους μήνες που έχει μεγάλη πτώση εδώ και λίγους μήνες. Μια τέτοια επιτυχία μαζί με την αναμενόμενη άνοδο σε πωλήσεις στις γιορτές θα βοηθήσει να αρχίσει να παίρνει μπρος η μηχανή — ή μήπως ο controller;