Gadgetfreak :: Not Just Tech
tech talk / science

Έρευνα: οι πιο πολλοί ΔΕΝ είμαστε ‘συνδεδεμένοι’…

Μπορεί να… βομβαρδιζόμαστε με ηλεκτρονικά προϊόντα που μας επιτρέπουν και θα μας επιτρέπουν να έχουμε πρόσβαση σε ψυχαγωγία και περιεχόμενο από Internet, αλλά η τελική αποδοχή των καταναλωτών – τα νούμερα…, είναι ακόμη σε βρεφικό στάδιο, λέει νέα έρευνα.

Το NPD Group βρήκε πως ακόμη και στην πιο «συνδεδεμένη» χώρα τις ΗΠΑ, το 75% των καταναλωτών (13 και άνω) δεν συνδέονται ούτε κατεβάζουν περιέχομενο, 15% μόλις συνέδεσαν και κατέβασαν περιεχόμενο μέσω PC ή Mac, 6% συνδέθηκε με μια παιχνιδομηχανή, 4% μέσω smartphone και 2% μέσω ενός Blu-ray Disc player ή digital video player.

“Μάθαμε από την έρευνα μας πως αν και κάποιοι έχουν την εμπειρία του συνδεδεμένου κόσμου, οι πιο πολλοί δεν το κάνουν» είπε ο κος Russ Crupnick, Αντιπρόεδρος και Αναλυτής Ψυχαγωγίας για το NPD.

Οι περισσότεροι καταναλωτές δεν… τρελαίνονται με την πιο φρέσκια εφαρμογή – app, αλλά με τα βασικά όπως σερφάρισμα και e-mail, λέει η έρευνα. Από την άλλη η εμπειρία της σύνδεσης μεγαλώνει είπε ο Crupnick καθώς ενδεχόμενοι Blu-ray ιδιοκτήτες θέλουν τα players τους να έχουν από την αρχή συνδεσιμότητα και οι μισές παιχνιδομηχανές είναι ήδη συνδεδεμένες.

Από την άλλη όπως λέει ο κος Les Moonves, CEO του CBS, όλοι θέλουν να βελτιώσουν τα έσοδα τους: «προφανώς η λέξη κλειδί για τις εταιρίες media είναι ‘Πως θα βελτιώσω το εισόδημα μου για το περιεχόμενο;’” είπε ο Moonves σε συνέδριο επενδυτών την περασμένη εβδομάδα…

Η αναφορά πάντως βρήκε πως τα φθηνά media players και Blu-ray players αποτελούν “κύριες” οδούς για να φτάνει το broadband περιεχόμενο στο σαλόνι. Οι δε συνδεδεμένες τηλεοράσεις επίσης έχουν αυξημένη διείσδυση ειδικά σε μεγάλα μεγέθη…

Related posts

Νέα εξέλιξη για το ρομποαεροσκάφος Loyal Wingman

gadgetfreak
3 years ago

Mercedes-Benz EQC

gadgetfreak
6 years ago

SkyDrive στο Xbox 360

gadgetfreak
12 years ago
Exit mobile version