Αφού έχουν δει ένα online video για ένα λεπτό το 44.1% των θεατών την… κοπανάνε μας λέει έρευνα της εταιρίας Visible Measures. Αυτό όμως δεν είναι το χειρότερο για τις… φιλοδοξίες σας αφού στα πρώτα 10 δευτερόλεπτα το 19.4% των θεατών… πάει αλλού! percent of a video’s audience defects.
Το φαινόμενο αυτό που ονομάζεται “παραίτηση θεατή – viewer abandonment,” έχει εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον για εκείνους που κάνουν online ή διαφημίζουν κάτι δίπλα τους. Η Visible Measures μελέτησε πάνω από 40 εκατομμύρια βίντεο και επτά δις θεάσεις.
Τα μουσικά βίντεο έχουν ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό ‘παραίτησης’ όπως και αργά βίντεο που αργού να μπούνε στο… θέμα — για παράδειγμα μια διαφήμιση για την μπύρα Budweiser για έναν άνδρα που ντράπηκε όταν αγόραζε πορνογραφία έχανε το 40% των θεατών στα πρώτα 10 δευετερόλεπτα.
“Χρειαζόταν τα… σοκαριστικά 12 δευτερόλεπτα για να πάει στο βασικό σενάριο,” είπε ο Matt Cutler, επικεφαλής ερευνών της Visible Measures.
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept