Gadgetfreak :: Not Just Tech
mobile / smartphones, tech talk / science

Καθόλου υπομονή! Οι μισοί παρατάνε ένα web video σε 60”…

Αφού έχουν δει ένα online video για ένα λεπτό το 44.1% των θεατών την… κοπανάνε μας λέει έρευνα της εταιρίας Visible Measures. Αυτό όμως δεν είναι το χειρότερο για τις… φιλοδοξίες σας αφού στα πρώτα 10 δευτερόλεπτα το 19.4% των θεατών… πάει αλλού! percent of a video’s audience defects.

Το φαινόμενο αυτό που ονομάζεται “παραίτηση θεατή – viewer abandonment,” έχει εξαιρετικά μεγάλο ενδιαφέρον για εκείνους που κάνουν online ή διαφημίζουν κάτι δίπλα τους. Η Visible Measures μελέτησε πάνω από 40 εκατομμύρια βίντεο και επτά δις θεάσεις.

Τα μουσικά βίντεο έχουν ιδιαίτερα μεγάλο βαθμό ‘παραίτησης’ όπως και αργά βίντεο που αργού να μπούνε στο… θέμα — για παράδειγμα μια διαφήμιση για την μπύρα Budweiser για έναν άνδρα που ντράπηκε όταν αγόραζε πορνογραφία έχανε το 40% των θεατών στα πρώτα 10 δευετερόλεπτα.

“Χρειαζόταν τα… σοκαριστικά 12 δευτερόλεπτα για να πάει στο βασικό σενάριο,” είπε ο Matt Cutler, επικεφαλής ερευνών της Visible Measures.

Related posts

HMS “Agamemnon” – το hi tech υποβρύχιο με το ελληνικό όνομα

gadgetfreak
3 years ago

Διπλασιασμός παραγωγής των QD-OLED της Samsung Display

gadgetfreak
2 years ago

Η Microsoft αγοράζει το LinkedIn

gadgetfreak
9 years ago
Exit mobile version