Μια χαρά έβγαλαν χρήματα οι κύριοι της βιομηχανίας αυτοκόλλητων με τα αναρίθμητα “Push” και “Pull” ή “Ωθήσατε” και “Έλξατε” αντίστοιχα αλλά οι πόρτες In & Out ισχυρίζονται πως έχουν λύσει το πρόβλημα με ένα πιο… έξυπνο χερούλι. Στην πλευρά “ωθήσατε”, υπάρχει ένα επίπεδο panel και στην πλευρά “έλξατε” υπάρχει ένα χερούλι. Λειτουργεί με το ‘ένστικτο’ μας και περισσότερες λεπτομέρειες από τη δουλειά του μαθητή του SADI (Samsung Art & Design Institute) φαίνονται στα γραφήματα…
Σχεδιαστής: Jeon Hwan Soo