Αυτό μπορεί να γίνει πλέον με HDTVs ‘γεμάτες’ με Internet εφαρμογές, 3D αλλά και…
…περιεχόμενο. ΑΥΤΟ είναι ο βασιλιάς του σαλονιού σύμφωνα με τον κον Mitch Singer, chief technology officer της Sony Pictures Entertainment και πρόεδρο της Digital Entertainment Content Ecosystem (DECE). Σοβαρή δήλωση…
“Ο καταναλωτής θέλω να είναι ο βασιλιάς του σαλονιού…” είπε στις 18 του μήνα στο Συνέδριο Variety Entertainment and Technology για να συμπληρώσει “…θέλουμε να δώσουμε περισσότερο έλεγχο και μεγαλύτερη επιλογή.”
Η DECE επιθυμεί να αποτελέσει τον… μπατλερ του σαλονιού με 60 μέλη που διαθέτει, δημιουργώντας ένα ‘αγόρασε μια φορά, δες το παντού’ σύστημα ψηφιακού κλειδώματος για καταναλωτές και το περιεχόμενο.
‘Ένα κλείδωμα για να κατέχεις όλα…‘
Η κωδική ονομασία για αυτό το πρόγραμμα είναι UltraViolet για το οποίο έχουμε ήδη πει κάποια πράγματα και το οποίο ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ είναι αυτό που όλοι θέλουμε: πληρώνεις μια φορά και βλέπεις αυτό που αγόρασες παντού χωρίς ξανά κωδικούς, αγορά κ.ο.κ
Αυτή η πραγματικότητα έρχεται καθώς η υποδομή υπάρχει π.χ στις ΗΠΑ – το 20% των αμερικανικών νοικουριών πληρώνουν $5 το μήνα για να δούνε τηλεόραση ή ταινίες στο PC τους και 5% κατά μέσο όρο $6.50 το μήνα για το ίδιο με μια παιχνιδομηχανή σύμφωνα με την Parks Associates.
Το ψηφιακό σαλόνι λοιπόν είναι κοντά, μακάρι με την κίνηση αυτή των Sony & friends να γλυτώσουμε και τα δεκάδες κλικ στου καθενός το ‘μαγαζάκι’…