Τώρα η κάποια-στιγμή-θα-κατακτήσω-τον-πλανήτη-Google ξέρει και πράγματα…

Συγκεκριμένα 50 εκατομμύρια σημεία και όταν για παράδειγμα κάνετε αναζήτηση για “μουσεία Παρίσι,” θα σας δείξει έναν νέο τύπο αναζήτησης που αντικαθιστά την λίστα από μίνι-σελίδες για μουσεία στην Πόλη του Φωτός στα δεξιά. Κάθε μίνι-σελίδα έχει links για reviews στο Δίκτυο όπως Citisearch και Yelp, αλλά και διεύθυνση και τηλεφωνικό αριθμό. Το μίνι-προφίλ έχει και φωτογραφία και ένα διαλεγμένο κομμάτι από τυπικό άρθρο.

Η Google αυτόματα θα διαλέξει το Place search, αντί για γενική αναζήτηση αν θεωρεί πως η ερώτηση σας είναι για τοποθεσία – ο υπεύθυνος προϊόντος για το Place Search κος Jackie Bavaro λέει πως είναι το 20% των Google αναζητήσεων. Οργάνωση των πληροφοριών αντί για γενικά αποτελέσματα…

Το χαρακτηριστικό θα αρχίσει να βγαίνει στους υπολογιστές από την Τετάρτη ενώ θα υπάρξει σύντομα και κινητή έκδοση για smartphones και tablets…

Παρόμοιες κινήσεις κάνουν και οι Bing και Yahoo με την κατασκευή σελίδων για “οντότητες.” Για παράδειγμα το Yahoo το κάνει για καλλιτέχνες και το Bing για συναδέρφους. Αυτές είναι όμως ανθρώπινες ενέργειες/γκρουπαρίσματα ενώ του Google Place βασίζονται σε αλγορίθμους – αποφασίσει ένα πρόγραμμα δηλαδή…