Είναι η εποχή που όλες οι εταιρίες των ηλεκτρονικών βγάζουν τα αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο τους και για την πέντε μεγαλύτερη πολυεθνική media στον κόσμο τα νέα είναι καλά…
Η σημαντική αύξηση πωλήσεων στον τομέα των LCD τηλεοράσεων είναι αυτό που κάνει την… κυρία Sony Corporation να χαμογελά…
Ο τζίρος συνοδεύεται από εντυπωσιακά + στα αποτελέσματα. Πιο σημαντική είναι η αύξηση του καθαρού κέρδους από ¥26.3B (περίπου $326 εκατομμύρια δολάρια) στα ¥31.1 δις γιεν (περίπου $386 εκατομμύρια δολάρια). Οι πωλήσεις αυήθηκαν από ¥1.6612 τρις γιεν (περίπου $20.6 δισεκατομμύρια δολάρια) σε ¥1.7332 τρις γιέν (περίπου $21.5 δισεκατομμύρια δολάρια).
Η tv το… καύσιμο της αγοράς
Τα κέρδη στις πωλήσεις είχαν σαν κύρια αιτία την αύξηση των πωλήσεων στις τηλεοράσεις που ανέβηκαν από 3.3 εκατομμύρια μονάδες στο 2ο Τρίμηνο του 2009, στα 4.9 εκατομμύρια τεμάχια αυτό το τρίμηνο. Οι πωλήσεις PC και PS3 ανέβηκαν επίσης.
Το μεγαλύτερο ‘σύννεφο’ ήταν το PSP, του οποίου οι πωλήσεις έπεσαν σχεδόν στο μισό σε σύγκριση έτος με έτος στο αντίστοιχο τρίμηνο. Το PSP προφανώς χτυπήθηκε από τον σκληρό ανταγωνισμός των Νintendo και Apple γι’αυτό και έχουμε την ετοιμασία νέων ‘όπλων’ από την εταιρία…
Όσο σημεία προβληματισμού, αυτά ήταν στις ΗΠΑ όπου εξαιτίας της Αμερικανικής Ομοσπονδιακής αντι-υφεσιακής τακτικής στον πληθωρισμό, το δολάριο είναι σε αδύναμη θέση. Το ίδιο… ‘εχθρικό’ ήταν για τη Sony και το ευρώ που έπεσε περισσότερο από το δολάριο: 14.7% κάτω στο συγκεκριμένο τρίμηνο απέναντι στο 7.5% μείον του δολαρίου…
Η Sony φαίνεται να είναι μια από τις πολλές εταιρίες που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις συναλλαγματικές ‘περιπέτειες’ και έτσι είναι έντονη η πίεση στα κατά τα άλλα ανθηρότατα TV/PS3 τμήματα της εταιρίας για κέρδη…