Όπως ήταν αναμενόμενο ήρθε η ώρα και για το νέο όπλο της χρηματομηχανής με την ονομασία iAD και πεδίο δράσης την Ευρώπη.
Στην ιστορία αυτή η Apple θα πουλά και θα κάνει host τις διαφημίσεις δίνοντας το 60% των εσόδων πίσω στους developers όπως υποσχέθηκε από τον Απρίλιο ο Jobs. Οι διαφημίσεις θα μπαίνουν σε μια app πολύ γρήγορα ή “σε ένα απόγευμα” όπως λέει ο Jobs. Σε αντίθεση με τις mobile διαφημίσεις που σε βγάζουν από την εφαρμογή, το iAd κρατά τον χρήστη στην ίδια app. Και όλα αυτά όπως είπε ο Jobs “… γίνονται σε HTML 5.”
Το ξεκίνημα στην Ευρώπη γίνεται από τις μεγαλύτερες αγορές όπως αυτή της Μεγάλης Βρετανίας της Γαλλίας και της Γερμανίας με διαφημιστικές καμπάνιες από μεγάλες κοινοπραξίες όπως L’Oréal, Renault, Louis Vuitton, Nespresso, Perrier, Unilever, Citi, Evian, LG Display, AB InBev, Turkish Airlines
Με τη Google να έχει ‘ξεφύγει’ στον τομέα αυτό από τον ανταγωνισμό ήταν ώρα…