Ήταν επόμενο να βάλουν μπρος τις… μηχανές τους οι marketers αρχικά στις ΗΠΑ όταν είδαν τις υπηρεσίες που προσφέρει το Foursquare, το Gowalla και το Facebook Places. Υπηρεσίες που ουσιαστικά ‘φανερώνουν’ το που είναι η κάθε τύπου παρέα.
Από την άλλη μέχρι σήμερα δεν έχουν καταφέρει να σπάσουν τον ‘κώδικα’ της επιτυχίας: το Starbucks είναι μια αξιοσημείωτο αποτυχία. Η εταιρία έσπευσε να βγάλει ένα πρόγραμμα που προσέφερε έκπτωση $1 για κάθε Frappuccino.
Το πρόγραμμα είχε σαν παράδειγμα αύξηση 50% στις διελεύσεις Starbucks σύμφωνα με το Foursquare αλλά πολλά καταστήματα της εταιρίας δεν… ήξεραν το πρόγραμμα όταν έμπαιναν οι πελάτες μέσα. Ομοίως το πρώτο μεγάλο promotion για το Facebook Places, ένα πρόγραμμα που αφορούσε δωρεάν τζιν της εταιρίας Gap για τους πρώτους 10,000 πελάτες που θα έμπαιναν στο πρόγραμμα σε κατάστημα της εταιρίας, είχε τέτοια προβλήματα.
Από την άλλη η SCVNGR πέτυχε στη… συνταγή με μια επιλογή που είχε σχέση με παιχνίδια και βρήκε ως πελάτες τις American Apparel, AT&T και Coca-Cola. To 2011 θα γίνει χαμός…