Gadgetfreak :: Not Just Tech
android World, iOS World, tablets / multimedia

Branded content: ή αλλιώς πως η βιομηχανίας της μόδας “πουλάει” με έξυπνο τρόπο!

Είναι από τις πιο δημοφιλείς τάσεις της βιομηχανίας της μόδας για το 2010 και σίγουρο… χαρτί για το 2011!

“Περιεχόμενο που δημιουργείται από την μάρκα” – brand generated content, το ονομάζουν και μιλάμε για μια τα ονομαζόμενα “online blogzines” αλλά και τα στημένα σε Tumblr micro sites. Με αυτές τις λύσεις (που σίγουρα θα καταλάβουν καλύτερα οι φίλοι σας Internetακηδες…), οι εταιρίες έχουν βρει τον τρόπο να στήσουν μια μακροπρόθεσμη λύση για online marketing στρατηγική.

Η δημιουργία “περιεχόμενου που δημιουργείται από την μάρκα” εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς: διασκέδαση του πελάτη, stealth διαφήμιση και κοινωνική ‘σύνδεση’ της εταιρίας και των π.χ ρούχων της με την κοινωνία. Εκείνοι δε που έχουν τις καλύτερες ιδέες κάνουν αυτή τη λύση και εργαλείο που bloggers και άλλα online περιοδικά χρησιμοποιούν στα websites τους.

Το 2011, το “branded content” θα είναι σίγουρα από τις ‘εργαλεία’ που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον του marketing μόδας. Ας δούμε μερικές τέτοιες λύσεις που ξεχώρισαν το 2010….

1. Louis Vuitton – NOWNESS

Από τότε που καταναλωτές ψωνίζουν online, οι πιο πετυχημένες εταιρίες το προχωράνε με πιο δημιουργικά πράγματα. Για να ξεχωρίσουν κάποιο στήνουν μια πειραματική ιστορία. Αυτές οι πειραματικές ιστορίες είναι φτιαγμένες μέσα από κάθε εργαλείο επικοινωνίας – συσκευασία και σήμανση, πολύ στιλιζαρισμένη φωτογραφία για έντυπα, ραδιόφωνο και τηλεόραση και στο web, λύσεις σε social networks και apps.

Το 2010 είναι η Louis Vuitton που το έκανε καλύτερα με το NOWNESS. Το website έδειξε τον δρόμο για κάθε fashion brand ή κατάστημα. Η LVMH έμμεσα ‘πούλησε’ τον κόσμο της και έκανε τον κόσμο να συνεισφέρει με γραπτά, φωτογραφία και όχι απευθείας για τα προϊόντα ή τη φίρμα της. Η Burberry με το Art Of The Trench, η Ann Taylor’s με το ArtSheSaid ακόμη και μια ταινία μόδας διαθέσιμο μέσω της iPad app της Stella McCartney είναι κοντά στο βήμα του NOWNESS.

Η κυρία Ruth Staiman, ειδική στο luxury marketing μας λέει πως “Η πρώτη προσπάθεια της φίρμας στον κόσμο του branded content είχε ξεκινήσει ήδη στα 1990s με τα City Guides — μικρές εκδόσεις για exclusive ταξίδια που ταίριαζαν στο lifestyle της Louis Vuitton. Τα City Guide 2011 έκαναν το ντεμπούτο τους στο NOWNESS μα μαγικά YouTube βίντεο στο Παρίσι, τη Νέα Υόρκη και το Βερολίνο.Το Art of Travel βίντεο τους Louis Vuitton YouTube καναλιού είναι για να έχει κανείς την εμπειρία του Louis Vuitton lifestyle. Το κανάλι έχει 50 βίντεο και το Art of Travel Page στο Facebook 1,750,000 ‘Likes.’

2. Net-A-Porter Magazine – iPad App

Η app τους Net-A-Porter Magazine για iPad και iPhone είναι από τις πιο όμορφες υλοποιήσεις branded content για φορητή πλατφόρμα. Από τις καλύτερες shopping mobile apps διαθέσιμες η Net-A-Porter app, επιτρέπει σε χρήστες να δουν αποκλειστικό βίντεο περιεχόμενο όπως συνεντεύξεις, πασαρέλες και άλλα. Το περιεχόμενο είναι σημαντικό αφού όπως λέει ο κος Hamilton South, του HL Group, εταιρία στρατηγικών συμβούλων marketing και media “οι καλύτερες media και branded content λύσεις έχουν σαν βάση τη διήγηση και όχι το εμπόριο και η Net-A-Porter iPad app πρέπει να διορθώσει το ότι είναι βασισμένη στην συναλλαγή.”

3. Alice + Olivia – 4AM Finds

Η Alice + Olivia, είναι μια φίρμα στην οποία αρέσουν τα κοινωνικά πειράματα και διασταύρωσε τεχνολογία και μόδα με την blog στήλη της 4AM Finds. Παρόμοιο με αφιερώματα που βρίσκει κανείς σε περιοδικά όπως InStyle και Vanity Fair, ένας φιλοξενούμενος συγγραφέας βρίσκει αντικείμενα που είναι ‘καυτά’. Φυσικά μερικά προϊόντα two Alice + Olivia είναι στρατηγικά ενσωματωμένα. Το 4AM έχει και φρέσκο τρόπο να παρουσιάζει με περιεχόμενο όπως τα περιοδικά.

4. Gwyneth Paltrow – GOOP

Το Goop δεν είναι blog ή φορητή app. Είναι ένα εβδομαδιαίο newsletter που έχει ιδρύσει η κυρία Gwyneth Paltrow και παραδίδεται στο inbox σου. Η Paltrow στην πραγματικότητα λανσάρισε το GOOP το 2008. Μεταφέρει απλά μηνύματα και χαρακτηριστικά που έχουν σχέση με μια από έξι κατηγορίες – go, get, make, be, see και do. “Η ζωή μου είναι καλή επειδή δεν είναι παθητική σε αυτήν,” γράφει η γνωστή ηθοποιός και μητέρα. “Θέλω να θρέψω αυτό που είναι αληθινό και να το κάνω χωρίς να χάνω χρόνο. Λατρεύω να ταξιδεύω, να μαγειρεύωμ να τρώω και να φροντίζω το σώμα και το μυαλό μου ώστε να δουλεύει σκληρά. Το newsletter είναι απλοϊκό με φροντισμένες προτάσεις σε κάθε κατηγορία. Η τάση αυτή έχει εξελιχθεί και από άλλους σε online shopping μοντέλο για sites όπως Of A Kind, StyleTrek και AHALife. Καλό…

5. French Connection – Manifesto

Marketing για άντρες. Η εταιρία French Connection το κάνει σταθερά με το ανδρικό Manifesto. Αυτό το χρόνο και το FCUK Man και το Manifesto έχουν κερδίσει μια θέση στα top five style blogs για άνδρες στο διαδίκτυο. Αυτό που κάνει Manifesto πετυχημένο είναι ο τρόπος που ‘μιλά’ στους Gen Y πελάτες, από τα γραφικά μέχρι το εύκολο στην ανάγνωσηg format.

Εσείς, ξεκινήστε με ένα καλογραμμένο σχετικό με το προϊόν σας blog και βλέπουμε…

Related posts

Vivo Nex

gadgetfreak
6 years ago

Τα ‘κεφάλια’ της Qualcomm μιλάνε για tablet αλλά και σχέδια για PC…

gadgetfreak
13 years ago

Στον κόσμο των tablet υπάρχει και το… ZiiO!

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version