Gadgetfreak :: Not Just Tech
futuristas / iDea, military / aviation

‘Γεννιέται’ το επόμενο Άκρως Άπόρρητο υπερμαχητικό των ΗΠΑ…

Κάποιοι θα θυμούνται το Blackswift, το υπερ-υπερηχητικό αεροσκάφος που αρκετοί έλεγαν πως θα ακολουθούσε να συναρπάζει με την top secret τεχνολογία του στη θέση του ‘βασιλιά΄των θρυλικών αεροσκαφών, του SR-71 Blackbird…

Το Blackswift όπως έλεγαν τα σχέδια έπρεπε να μπορεί να απογειωθεί σαν ένα κανονικό αεροσκάφος από διάδρομο απογείωσης και να φτάνει μέχρι έξι φορές την ταχύτητα του ήχου (Mach 6).

Αυτό θα το πετύχαινε χάρη σε μια εξωτική τεχνολογία κινητήρων που ονομάζονται scramjet και έτσι θα έστελνε για τα καλά στο… μουσείο το SR-71 που με την τεχνολογία κινητήρων του turbo/ramjet είχε (και έχει ακόμη…) το ρεκόρ ταχύτητας σε αεροσκάφος παραγωγής με Mach 3.5…

Το Blackswift (aka Falcon HTV-3X) δεν έφυγε ποτέ από το σχεδιαστήριο αφού η χρηματοδότηση περικόπηκε το 2008. Το μόνο ιπτάμενο… όχημα που έμεινε για να μας εξάπτει τη φαντασία είναι το δοκιμαστικό WaveRider που όμως θα είναι κάτι σαν πύραυλος και θα αφήνεται από ένα βομβαρδιστικό B-52 για να φτάσει ταχύτητα Mach 4.5 και στη συνέχεια με κινητήρα τεχνολογίας scramjet να πετύχει – λένε τα σχέδια- Mach 6. Ήδη βέβαια το WaveRider έχει φτάσει το Mach 5 σε μια “…μερική επιτυχία.”

Σήμερα λοιπόν, όπως μαθαίνουμε από το περιοδικό Aviation Week, η αεροπορία των ΗΠΑ έχει φέρει ξανά στη ζωή το φιλόδοξο σχέδιο για ένα επαναχρησιμοποιούμενο υπεραεροσκάφος (hyperplane) με κανονικά καύσιμα: είναι το νέο πρόγραμμα “High-Speed Reusable Flight Research Vehicle” (HSRFRV).

Το νέο σχέδιο που βλέπετε στο πρώτο βίντεο που έχει κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο προγραμματίζεται να είναι έτοιμο το 2021 μετά τις δοκιμές με το WaveRider…

SR-71 Blackbird: ήρθε η ώρα ο Άνθρωπος να σπάσει ένα ακόμη όριο με τον ‘γιό’ σου και πέρα από τα Mach 3.5…

Related posts

Microsoft HoloLens – και augmented reality για την ιατρική εκπαίδευση…

gadgetfreak
9 years ago

Garmin Fenix 6X Pro Solar

gadgetfreak
5 years ago

“Μπαταρία-φύλλο” για τα επόμενα notebook…

gadgetfreak
14 years ago
Exit mobile version