Όταν ενσωματώθηκε η Porsche στο τμήμα της Volkswagen η καινούργια μαμά εταιρία είχε θέσει φιλόδοξους στόχους για το νέο της τμήμα: 150,000 μονάδες ετησίως. Αυτό σήμαινε αύξηση πωλήσεων κατά 50%. Η Porsche από την άλλη θεωρεί πως μπορεί να φτάσει τις 200,000 μονάδες το χρόνο με 100% αύξηση πωλήσεων… .
Για να φτάσει εκεί η γερμανική εταιρία αντιλαμβάνεται πως δεν επαρκεί η παραγωγική δραστηριότητα της και θα χρειαστεί νέες μονάδες παραγωγής στην Κίνα και της ΗΠΑ…
Η δεύτερη φαντάζει λογική κίνηση αφού το Audi Q5 πάνω στο οποίο βασίζεται το Cajun SUV ήδη κατασκευάζεται στην China. Πέρα από το Cajun δε, η παραγωγή στις ΗΠΑ που είναι και η μεγαλύτερη αγορά για την εταιρία, είναι στα πλάνα για τα επόμενα χρόνια…