Εκτός από το νέο λειτουργικό της Google, η χθεσινή ημέρα είχε και μια ακόμη ‘πρεμιέρα’. Ουσιαστικά την πρώτη ‘κανονική’ και πλούσια εφαρμογή για ένα ηλεκτρονικό, διαδραστικό περιοδικό.
Ο κύριος Murdoch και η τεράστια στρατιά από στελέχη παρουσίασαν το The Daily και είπαν στους δημοσιογράφους πως είναι πρώτα και πάνω από όλα, εφημερίδα. Το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου θα ‘βγαίνει’ στα tablet το πρωί αλλά τα σημαντικά νέα θα προστίθενται όλη την ημέρα και θα μπορούσαν, για παράδειγμα, να περιλαμβάνουν και ένα live feed από το Twitter για να παραδίδονται updates όπως είπε ο αρχισυντάκτης κύριος Jesse Angelo.
Βέβαια υπάρχουν προβλήματα με τη στρατηγική αυτή: πρώτον, οι πιο πολλοί iPadικοί δεν χρησιμοποιούν το μηχανάκι τους για να έχουν πρόσβαση σε ‘έκτακτα’ νέα και δεύτερον, το The Daily, όπως είναι σήμερα, δεν είναι εφημερίδα αλλά περιοδικό.
Ρίξτε μια ματιά στις φωτογραφίες και το βίντεο και ας σκεφτούμε μαζί αν μπορεί να πετύχει κάτι τέτοιο… Πάντως όπως είπαν ιθύνοντες των The New York Times στο Mashable, στην περίπτωση της Times iPad app “η χρήση είναι πιο έντονη τη πρωί και το βράδυ,” ενώ στην app υπάρχουν και πιο πολλοί χρήστες το Σαββατοκύριακο…
Όπως έχει, στην εφαρμογή υπάρχει πιο πολύ οπτικό περιεχόμενο από ότι συντακτικό και φαίνεται πως τα 30 εκατομμύρια δολάρια (!) που έχει επενδύσει μέχρι σήμερα ο Murdoch στην έκδοση πήγαν πιο πολύ σε γραφίστες, videoartάδες κ.ο.κ – αν και υπάρχουν αρθρογράφοι από το The Economist και το The Atlantic.
Το ισχυρό χαρτί του The Daily είναι το multimedia με ωραίο layout περιοδικού και άφθονα βίντεο, slideshow και clickable γραφικά. Στο δε μέλλον ο Murdoch υποσχέθηκε full-screen, 360-μοίρες φωτογραφίες.
Ένα όμορφο, πλούσιο-σε-multimedia καθημερινό περιοδικό λοιπόν, τεράστιο προϋπολογισμό και συνεργασία με την ομάδα ανάπτυξης της Apple. Το ερώτημα είναι να θα βρίσκεις κάτι εδώ που δεν υπάρχει δωρεάν στο Ιντερνετ…
Το περιεχόμενο παραμένει ο… βασιλιάς τελικά.