Μια στις πέντε τηλεοράσεις υγρών κρυστάλλων που πουλήθηκαν στις ΗΠΑ το 3ο τρίμηνο του 2010 χρησιμοποιούσε LED οπίσθιο φωτισμό, δραματική αύξηση συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2009, λέει η εταιρία ερευνών iSuppli.
Οι LED-backlit LCD TVs είχαν το 19.6% των αγορών στο 3ο τρίμηνο από το 17.9% το προηγούμενο τρίμηνο και μόλις το 4% στο τελευταίο τρίμηνο του 2009.
“Από άποψη ζήτησης, οι καταναλωτές είδαν ελκυστικές τις LED-φωτισμού LCD TV λόγω πάχους, βελτιωμένης ποιότητας, καλύτερης χρωματικής πιστότητας, μειωμένης κατανάλωσης και άλλων ‘πράσινων’ χαρακτηριστικών,” είπε ο Riddhi Patel,διευθυντής και βασικός αναλυτής για τηλεοράσεις στην iSuppli. “Όσο για την παραγωγή, οι κατασκευαστές τηλεοράσεων και πάνελ επενδύουν σε τεχνολογία με πληθώρα προϊόντων στην κατηγορλια των LED-φωτισμού LCD TVs,” συμπλήρωσε.
Το ενδιαφέρον του κοινού είναι έντονο και για τις Ιντερνετικές τηλεοράσεις – Internet-enabled TV (IETV). Το 3ο τρίμηνο του 2010 από όσους είχαν αποφασίσει να συνδέουν μια τηλεόραση στο Internet, το 50% αγόρασαν και τέτοια νέα τηλεόραση, με ενσωματωμένο δηλαδή Internet
Οι αγαπημένες διαστάσεις είναι στην κλίμακα των 40 με 49 ιντσών με το 44.8% των αγορών την συγκεκριμένη περίοδο να είναι τέτοιες tv. Οι 32” πήγαν για υπνοδωμάτια και το 23.2% αγόρασαν τηλεοράσεις στις 30 με 39 ίντσες. Όσοι προτίμησαν plasma, αγόρασαν 42άρες…
Ενδιαφέροντα νούμερα…