Μια νέα καμπάνια έχει σαν στόχο να λανσάρει η Calvin Klein από την 1η του Μάρτη. Θα είναι μια παγκόσμια multi-platform καμπάνια που περιλαμβάνει online, mobile, print, outdoor και… μεγάλη δόση από social media.

Η καμπάνια έχει σχεδιαστεί για να “μεταμορρφώσει” το ck one, προηγουμένως το όνομα της σειράς των unisex αρωμάτων, σε μια παγκόσμια lifestyle φίρμα που θα περιλαμβάνει jeans, εσώρουχα και αρώματα. Ο σκοπός δε – εξ’ου και τα socialmedia – είναι να γίνει ελκυστική η φίρμα σε πιο νεανικό κοινό με το ck one να έχει κάνει το ντεμπούτο του το 1994…

Στην καρδιά της καμπάνια το ckone.com, όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τη φίρμα να αγοράσουν προϊόντα και να μάθουν για τα 30 άτομα που συμμετέχουν στην καμπάνια. Η εταιρία θα καλεί τους χρήστες να ανεβάζουν βίντεο στο site και με on-site και με off-site τρόπο – Facebook, Twitter αλλά και Ren Ren και Weibo που είναι δημοφιλή στην Κίνα..!

Όπως και η Burberry με το Art of the Trench φαίνεται πως οι πιο… classiv μόδιστροι ανακαλύπτουν τα social media…