Ο ιστορικός αγώνας. Και η προσπάθεια εταιριών όπως η Peugeot και η Audi να κυριαρχήσουν αλλά και να έχουν οφέλη στο eco προφίλ τους. Στο φετινό Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, το Peugeot 908 Hybrid4 θα χρησιμοποιήσει την υβριδική τεχνολογία ντίζελ ώστε όχι μόνο να είναι πιο ‘καθαρό’ αλλά και να μείνει περισσότερη ώρα πάνω στην πίστα…
Όπως τα πιο πολλά υβριδικά αγωνιστικά, το ηλεκτρικό μοτέρ πάνω στο 908 χρησιμοποιεί ανάκτηση φρεναρίσματος (regenerative braking) για να αποθηκεύσει ισχύ για το ηλεκτρικό μοτέρ. Έξτρα 80 ίπποι για σύντομα διαστήματα όταν θέλει ο οδηγός ala KERS στη F1. Ο ντίζελ κινητήρας είναι ένα σύνολο 3.7 λίτρων με 550 ίππους, ένας V8-‘κόσμημα’ με εξάρι κιβώτιο.
Η γαλλική εταιρία ελπίζει να έχει έτοιμο το αυτοκίνητο για δοκιμές τον Ιούνιο και τα pre-LeMans τεστ. Και ύστερα δεν επιτρέπουν στο Ellada την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη…