Μια νέα τεχνολογία από την Intel με την ονομασία ray tracing θα μπορούσε να φέρει εικόνες που θα πλησιάζουν την πραγματικότητα και βελτιωμένα 3D εφέ για παιχνίδια σε tablets και άλλες φορητές συσκευές.
Ο κατασκευαστής ολοκληρωμένων κυκλωμάτων δημιουργεί επεξεργαστές και ξαναγράφει παιχνίδια που θα χρησιμοποιούν την τεχνική ray tracing, που δημιουργεί ακριβείς εικόνες με το να ‘ιχνηλατεί’ την πορεία του φωτός. Ουσιαστικά η εταιρία σχεδιάζει – ή ονειρεύεται αφού υπάρχουν πολλά τεχνικά ζητήματα που πρέπει να λυθούν, το παιχνίδι με ποιότητα κονσόλας μέσα από το cloud, όπως είπε η εταιρία σε podcast πριν λίγες ημέρες.
Σε κάποιο σημείο στο μέλλον, το νέο Intel ολοκληρωμένο θα δίνει τη δυνατότητα να πολύπλοκα 3D παιχνίδια με ray tracing σε πραγματικό χρόνο μέσω υπολογιστών ‘στα σύννεφα’, κάτι που απαιτεί απίστευτη υπολογιστική ισχύ είπε η εταιρία. Συστάδες από πανίσχυρους υπολογιστές (power servers) με πολλαπλούς επεξεργαστές που θα κάνουν υπολογιστές παράλληλα. Ουσιαστικά αυτό που ‘ονειρεύεται’ η Intel είναι να μην απαιτείται τα tablets και τα smartphones να έχουν ισχυρούς επεξεργαστές ‘πάνω’ τους…
Για να δείξει το όραμα της η Intel ξαναέγραψε το first-person shooter παιχνίδι “Wolfenstein,” με τεχνολογία ray-tracing, είπε ο κύριος Daniel Pohl, ερευνητής της Intel στο podcast από την άλλη όμως όλη η ιστορία θέλει ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ισχύ αφού δισεκατομμύρια ακτίνες πρέπει να ‘ανακλώνται’ από αντικείμενα και αυτό να γίνεται οnline, με μεγάλη ισχύ, αποθηκευτικό χώρο και φυσικά… ΠΟΛΥ γρήγορο Internet!
H Intel που δοκιμάζει να λύσει τα προβλήματα σε δοκιμαστικό server chip με την ονομασία Knights Ferry, που βασίζεται στην αρχιτεκτονική της εταιρίας MIC (many integrated core). Το τσιπ έχει 32 x86 πυρήνες με 512-bit vector μονάδες επεξεργασίας στα 1.2GHz και υποστήριξη OpenCL και Microsoft’s DirectX, ώστε να υπάρχει το περιβάλλον για παράλληλη επεξεργασία…
Το πρώτο εμπορικό προϊόν που βασίζεται στην αρχιτεκτονική MIC θα ονομάζεται Knights Corner και, σύμφωνα με την εταιρία, θα έχει 50 πυρήνες.