Gadgetfreak :: Not Just Tech
tablets / multimedia

Ιστορική στιγμή: Για πρώτη φορά, περισσότεροι διαβάζουν νέα online από ότι μέσα από εφημερίδες…

Αυτό κρίνει πως είναι η πραγματικότητα το The Poynter Institute, ένα από τα πιο αξιοσέβαστα ιδρύματα για έρευνα πάνω στον χώρο της δημοσιογραφίας στις ΗΠΑ. Το Ινστιτούτο κρίνει πως μέχρι το τέλος του 2010, περισσότεροι άνθρωποι μάθαιναν τα νέα από το Internet από οτι από εφημερίδες – και περισσότερα δολάρια πήγαν για online ‘πηγές ενημέρωσης’ από οτι για εφημερίδες.

Στην έρευνα το 34% όσων απάντησαν είπαν πως είχαν διαβάσει νέα online τις προηγούμενες 24 ώρες (σε αντίθεση με το 31% που προτίμησαν τις εφημερίδες), ενώ το 41% είπε πως μαθαίνουν τα περισσότερα νέα online, 10% περισσότερο από εκείνους που είπαν πως ενημερώθηκαν από εφημερίδες…

Και φυσικά στη ομάδα των 18 με 29 είχαμε και κυρίαρχη… νίκη της online πληροφόρησης: το 65% είπε πως το Internet ήταν η κύρια πηγή ειδήσεων.

Στη Ετήσια αναφορά για την κατάσταση των Μέσων του Poynter, φάνηκε πως το διαδίκτυο ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής πηγή νέων, η τοπική τηλεόραση είχε πάλι την πρώτη θέση. Η τοπική τηλεόραση είχε και τα περισσότερα έσοδα με τα ψηφιακά media να έρχονται δεύτερα.

Επιπλέον τα online ειδησεογραφικά media ήταν το μόνο μέσο που είχε ανάπτυξη σε σύγκριση έτος-προς-έτος. Ραδιόφωνο, τηλεόραση, εφημερίδες και περιοδικά, είχαν μειωμένο κοινό.

Σε γενικές γραμμές το κοινό για ενημέρσωση με κείμενο μειώνεται. Μόνο το 40% όσων συμμετείχαν στην έρευνα του Poynter είπαν πως διαβάζουν τα νέα από μια online ή τυπωμένη εφημερίδα, μια μείωση 12% σε σχέση με πέντε χρόνια πριν.

Το δε 2010 ήταν και η πρώτη χρονιά που η διαφήμιση online ξεπέρασε τη διαφήμιση σε εφημερίδες. Ο τομέας αυξήθηκε 13.9% ανάμεσα στο 2009 και το 2010 για να φτάσει τα $25.8 δισεκατομμύρια στο σύνολο. Μεγάλο μέρος του ποσού πήγε και σε διαφήμιση στην αναζήτηση – search advertising, όπου ξοδεύοντια ΠΟΛΛΑ χρήματα.

Η αλήθεια είναι πως από τη στιγμή που σταμάτησαν να τυπώνονται οι “The New York Times”, οι μέρρες της εκτύπωσης Μέσων είναι μετρημένες σε έναν μακρύ, επώδυνο καθοδικό δρόμο μέχρι τη θέση του βινυλίου. Υλικό για συλλέκτες…

Τα παραπάνω στοιχεί αφορούν τις ΗΠΑ αλλά καταλαβαίνετε πως θα είναι η πορεία γενικότερα…

Related posts

Osom- ‘Instagram with a buy button’

gadgetfreak
12 years ago

Ο browser επαυξημένης πραγματικότητας Junaio χρησιμοποιείται για να “μπλοκάρει” διαφημιστικές ταμπέλες στη Νέα Υόρκη…

gadgetfreak
13 years ago

Optimus Pad LTE

gadgetfreak
13 years ago
Exit mobile version