Ναι, είναι γεγονός. Κάθε κατασκευαστής που… σέβεται τον εαυτό του έχει εξελίξει ή εξελίσσει μια premium ‘υποφίρμα’. Πάντα με το πρεστίζ και τη ρομαντική διάθεση που φέρνει ένα παλιό, κλασικό όνομα και, όπως αποδεικνύεται, με επιτυχία.
Το Mini, με κάθε έκδοση του να είναι επιτυχία, το νέο Fiat 500, όπως και η Alfa με το Alfa Mio της και το Lancia Ypsilon. Από τέτοια πιο ‘ακριβά’ μικρά δεν απέχει κανείς, ούτε και η Audi με το A1, αλλά ούτε και η Citroën που ‘πάτησε’ πάνω στον θρύλο του DS για να στήσει το DS3.
Φαίνεται λοιπόν πως, πολύ σωστά, η Renault θα διεκδικήσει επίσης τα πατρογονικά της δικαιώματα και φυσικά το μερίδιο της από αυτή την αγορά με την αναγέννηση του αυτοκινήτου που έμεινε γνωστό ως Le Car.
Με πρώτο λανσάρισμα στην Ευρώπη το 1972, το R5 ήταν ένα πρωτοποριακό αυτοκίνητο και από τα μεγαλύτερα best seller στην Ευρώπη. Στις δε ΗΠΑ έγινε η προσπάθεια να πουληθεί ως το… “Le Car,” ενώ τώρα, αν εγκριθεί, θα ξαναγεννηθεί για να δώσει τη μάχη του στο μυαλό και την… καρδιά των αγοραστών!
Το R5 θα βασίζεται στο Clio και είναι πιθανό να ακολουθήσει παρόμοια προσέγγιση στο θέμα με τα Mini, 500,αλλά και το – καταπληκτικό νομίζουμε, επερχόμενο VW Microbus.
Για να δούμε τι σχεδιάσουν τελικά τα γαλλάκια!
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept