Άφησε πολύ καλές εντυπώσεις στο Σαλόνι της Γενεύης το νέο δημιούργημα της Škoda. Ένα πραγματικά ‘εύστοχο’ σχεδιαστικό στοίχημα που περιλαμβάνει και νέο logo, μια πρόταση για νέα ταυτότητα που θα φέρει την, πετυχημένη εμπορικά πιο κοντά στον σημερινό ανταγωνισμό.
Το VisionD Concept είναι μια πρόγευση ουσιαστικά των Škoda’s του 2012 με φρέσκια αισθητική γλώσσα και ξεκάθαρες γραμμές. Συγκεκριμένα λύσεις στο πως φωτίζεται το σώμα και το εσωτερικό. Το concept car έχει μια πραγματικά δυναμική και νεανική σχεδίαση που μοιάζει να είναι με στην ίδια ‘γραμμή’ με τη γραμμή που φέρνει ο οίκος Italdesign Giugiaro για όλο το VW Group.
Μεγάλες αναλογίες και μακρύ μεταξόνιο, δυναμικό οροφή. Το αναβαθμισμένο logo ξεχωρίζει στο μέσο αυτοκινήτου σαν ένα ‘σημείο αφετηρίας’ για όλα τα σχήματα και τις γραμμές που συνθέτουν την ιδέα της σχεδίαση. Το logo στις τέσσερις άκρες συνθέτει με τα φωτιστικά ένα συμβολικό τετράφυλλο τριφύλλι.
Δυναμικό, όμορφο…