… με τη βοήθεια ενός ωραίου interactive site

Δείχνοντας έναν νέο δρόμο στη χρηματοδότηση ΜΚΟ, η  Greenpeace λανσάρισε πρόσφατα μια νέα καμπάνια για πουλήσει συμβολικά τμήματα του νέου της Rainbow Warrior, του νέου πλοίου που η εταιρία κατασκευάζει στη Γερμανία.

Είναι το τρίτο από τα πλοία που επιτρέπουν στη Greenpeace να αντιμετωπίζει περιβαλλοντολογικές απειλές στο όλο τον κόσμο στην ‘πρώτη γραμμή’  (θα θυμάστε πως το πρώτο Rainbow Warrior βύθισαν οι γαλλικές μυστικές υπηρεσίες σε μια διάσημη πλέον αποστολή σαμποτάζ το 1985).

Το νέο πλοίο θα κοστίσει €22 εκατομμύρια για να χτιστεί και ο οργανισμός μαζεύει χρήματα με ένα ala Monopoly είδος πώλησης. Οι αγοραστές θα δούνε τα ονόματα τους να αναγράφονται σε ένα ψηφιακό έργο τέχνης που θα ταξιδέψει με το πλοίο.

Για να δείξει το τι συμβαίνει η γαλλική διαφημιστική εταιρία DDB και οι web developers Les 84 έχουν δημιουργήσει ένα καταπληκτικό concept online για να ‘πωλείται’ κομμάτι, κομμάτι το πλοίο! Από τις κεραίες μέχρι και τα σκοινιά ‘αγοράζεις’ το σκάφος με ένα είδος e-shopping ‘πολυτελείας’!

Ταυτόχρονα βλέπεις την κατασκευή του πλοίου μέσα από μια webcam όπου βλέπεις τα ναυπηγεία με διαρκείς αναβαθμίσεις της εικόνας όοσο προχωρούν οι αγορές.

Με το λανσάρισμα του νέου site πριν κάπου 25 ημέρες ήδη το Rainbow Warrior είναι ολοκληρωμένο κατά 32% και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το φθινόπωρο φέτος αν όλα πάνε καλά…

Η Greenpeace σχεδιάσει να… σπάσει την σαμπάνια του ecoλογικά σχεδιασμένου Rainbow Warrior τον Οκτώβρη του 2011.

Όμορφο…