Όταν Square Enix, δημιουργός της πασίγνωστης σειράς παιχνιδιών σχεδιάζει της ηρωίδες της μπορεί να αρχίσει με την ιστορία της συγκεκριμένης φιγούρας ή τον ρόλο της στο όλο σενάριο. Για παράδειγμα στο Final Fantasy XIII, η αρχική ιδέα την πρωταγωνίστριας Lightning ήταν μια “δυνατή γυναίκα”.
Αυτά μας εξηγεί ο σκηνοθέτης το FFXIII, Motomu Toriyama στο ιαπωνικό περιοδικό παιχνιδιών Famitsu, “… ήταν βασισμένο σε προσωπικότητες περισσότερο παρά το σενάριο.” Ύστερα ο Toriyama θα μας πει πως η προσωπικότητα της ηρωίδας θα καταγραφεί πριν την παραλάβει ο σχεδιαστής χαρακτήρων Tetsuya Nomura.
“Πάντα προσπαθούμε να υπάρχουν μοναδικοί κόσμοι στις σειρές FF, οπότε δεν βασίζουμε τους χαρακτήρες μας σε πραγματικούς χαρακτήρες ή κάτι τέτοιο,” θα πει ο Toriyama, “αλλά καθώς υπάρχουν τόσα πολλά παιχνίδια στις σειρές υπάρχει πάντα μια δοκιμή για να βεβαιωθούμε πως οι χαρακτήρες δεν επικαλύπτονται.”
Και νομίζατε πως τα videogames βασίζουν τους γυναικείους χαρακτήρες στο… look!