Το Moodagent είναι μια έξυπνη mobile εφαρμογή που αυτόματα επιλέγει τη μουσική και δημιουργεί playlist ανάλογα με τη διάθεση του χρήστη…
Η δε Syntonetic, η εταιρία που δημιούργησε την app, λανσάρισε την τελευταία έκδοση χθες, με κωδικό Moodagent 3.0, που μάλιστα δίνει και προτάσεις με βάση την τοποθεσία.
Το 2010 ήταν με βεβαιότητα η χρονιά της ‘σημείωσης θέσης’ (localization), με το Facebook να ανακοινώνει τα δικά της Location APIs, και πολλές εταιρίες του internet να λανσάρουν μαζικές αγορές με τοπικά deals και ανάλογες υπηρεσίες. Τελευταίο μια ακόμη εταιρία στις ΗΠΑ, η Placecast, έκλεισε τοπικές πλατφόρμες διαφήμισης τα ShopAlerts, συμφωνία με την AT&T.
Τώρα που… κολλάει η θέση με την επιλογή μουσικής;
Η νέα μηχανή επιλογής μουσικής Moodagent συνδυάζει το ‘ταίριασμα’ του ακουστικού και του συναισθηματικού προφίλ με ειδικό ‘φιλτράρισμα’ που έχει σχέση και με την θέση του ακροατή.
Για παράδειγμα χρήστες από διαφορετικά προφίλ και μέρη ακούνε τη Lady Gaga και θα λάβουν διαφορετικές συμβουλές και προτάσεις: ο ένας που βρίσκεται στη Νέα Υόρκη θα λάβει προτάσεις που έχουν σχέση με τα αμερικάνικα n tracks και τις αμερικάνικες μουσικές συνήθειες. Από την άλλη μια ακροάτρια που ακούει το ίδιο τραγούδι στην Κορέα ίσως δει να της προτείνεται ένα τελευταίο… K-Pop hit! Οι Moodagent προτάσεις δίνουν έως και 90 δευτ. από ένα track και είναι συνδεδεμένες με το iTunes, για να αγοράσεις εύκολα το τραγούδι. Η εταιρία Syntonetic ισχυρίζεται πως 5 εκατομμύρια άτομα χρησιμοποιούν το Moodagent ενώ στα νέα στοιχεία της αναβάθμισης έχει:
Μουσικές προτάσεις: χρήστες ενεργοποιούν αν θέλουν μια playlist με τη δική τους βιβλιοθήκη και στη συνέχεια χρησιμοποιούν κάθε track μέσα στην playlist για να δημιουργηθούν online προτάσεις που θα είναι πάλι ταιριασμένες με τις αξίες της διάθεσης μέσα στο track.
Περισσότερο έλεγχο διάθεσης: απενεργοποίηση συγκεκριμένων mood-sliders που θα εξαιρούν κάποια μουσική,
Άμεση αγορά μουσικής και ‘δοκίμασε πριν αγοράσεις’