Gadgetfreak :: Not Just Tech
transport / concept

Spadaconcept Codatronca Monza: οι επίσημες εικόνες…

Οι επίσημες εικόνες και περισσότερες πληροφορίες για το Spadaconcept Codatronca Monza, την ανοιχτή έκδοση της Codatronca TS που δημιουργήθηκε από τους Ercole και Paolo Spada και θα κάνει το ντεμπούτο της στο Top Marques Monaco event είναι αυτή…

Σχεδιασμένο από τους Paolo και Ercole Spada, το Codatronca Monza είναι μια ανοιχτή έκδοση αυτοκινήτου που κατασκευάζεται από την SpadaVettureSport s.r.l και θα αποκτηθεί από ιδιώτη πελάτη που θέλε μια δική του ειδική – customized, έκδοση της Codatronca.

Με βάση αυτό το ένα μοντέλο, η SpadaVettureSport σχεδιάζει να παράγει μια περιορισμένη σειρά από αυτοκίνητα που μας ‘μεγαλώσουν’ τη σειρά Codatronca, αμέσως μετά το μοντέλο TS.

Το σχέδιο για την Codatronca Monza περιλαμβάνει τα ίδια σχεδιαστικά στοιχεία με τα περισσότερα μοντέλα του Ercole Spada, όπως τα iconic TZ1 και TZ2. Είναι το σχεδιαστικός κώδικας με την ονομασία “coda tronca” – “ψηλή ουρά” στα ιταλικά.

Το σχήμα του πίσω μέρους, ιδιαίτερα χαρακτηριστικό είναι αλήθεια, περιλαμβάνει και χώρο αποσκευών που είναι ειδικά σχεδιασμένος για σετ αποσκευών που έχου δημιουργήσει η εταιρία Aznom.

Το Codatronca Monza έχει ιπποδύναμη 700 ίππους από έναν κινητήρα 7 λίτρων V8 με ροπή 950Nm. Ένα κιβώτιο ταχυτήτων με εξάρι κιβώτιο έχει αναλάβει να μεταφέρει την ιπποδύναμη στο δρόμο.

Επιδόσεις: 0-100χλμ/ωρά στα 3.0 δεύτερα με τελική 340 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο έχει σύστημα traction control με τρία επίπεδα λειτουργίας. Ένα ειδικό σύστημα τηλεμετρίας καταγράφει τις πρώτες 80 ώρες σε μια πίστα με 40 ενεργά κανάλια – σύστημα κατεύθυνσης, μετρήσεις g κ.α.

Το σασί είναι μια ελαφριά κατασκευή από αλουμίνιο ενώ το υπόλοιπο αυτοκίνητο είναι από ανθρακονήματα. Η ανάρτηση είναι ενεργή με τρόχους 19” της OZ και ελαστικά Pirelli PZero Corsa – 285/35/19’’ μπροστά και 345/35/19’’ πίσω.

Το φρενάρισμα έχουν αναλάβει μηχανισμός της Brembo με 8 αλουμινένια πιστόνια.

Το Spadaconcept είναι σχέδιο του Ercole Spada (πρώην σχεδιαστής Zagato, της BMW και του Ινστιτούτου IDEA), του Paolo Spada (πρώην σχεδιαστής Smart και της Honda) και του Domiziano Boschi.

Related posts

Η πρώτη Bugatti Centodieci

gadgetfreak
2 years ago

2021 Toyota C+pod

gadgetfreak
4 years ago

nHome caravan

gadgetfreak
11 years ago
Exit mobile version