Gadgetfreak :: Not Just Tech
transport / concept

Chevrolet Mi-ray roadster: πρωτότυπο με ‘μαχητικές’ επιρροές…

Με την General Motors να ανακοινώνει πέρυσι την πρόθεση της να λανσάρει τα Chevrolet σε όλη την Korea, στο φετινό Seoul Motor Show είδαμε ένα όμορφο υβριδικό roadster concept που ετοίμασε το GM Advanced Design Studio στη Seoul για να εορταστούν τα 100 χρόνια κληρονομιάς της Chevrolet και να γίνει επίδειξη των μελλοντικών δυνατοτήτων σχεδιασμού.

The Mi-ray, which is apparently Korean for ‘future’, is a small open top vehicle that boasts an aerodynamic body that GM says is reminiscent of modern jet fighters.

Το σώμα του Mi-ray είναι κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα και ειδικό πλαστικό – carbon fiber-reinforced plastic (CFRP), με πόρτες-ψαλίδια και διπλή γρίλια με LED φωτιστικά ημέρας. Οι μπροστά και πίσω προφυλακτήρες του οχήματος είναι σχεδιασμένοι για να δίνουν μια ιδέα από Chevrolet Corvettes του παρελθόντος ενώ ανθρακονήματα σε spoilers στις πίσω γωνίες ελέγχουν το κατώρευμα.

Τροχοί από αλουμίνιο και άνθρακα στις 20” μπροστά και 21” πίσω δίνουν την αίσθηση της κίνησης όταν είναι σταματημένο ενώ εσωτερικά οι σχεδιαστές έλαβαν μέρος της έμπνευσης από τα μαχητικά αεροσκάφη: αλουμίνιο, δέρμα και ίνες άνθρακα παντού.

Εντυπωσιακό και το information panel με προβολή και προτεραιότητα πληροφοριών ενώ ακόμη και το κεντρικά τοποθετημένο κουμπί του κινητήρα έχει ένα αποσπώμενο τμήμα “όπως η καλύπτρα μαχητικού”.

Καθρέπτες δεν υπάρχουν, μόνο κάμερες ενώ οι μπροστά κάμερες ενισχύουν την εικόνα μαζί με το GPS για real-time βίντεο.

Το Mi-ray κινείται με ειδικό “mid-electric” σύστημα κίνησης. Για την πόλη δύο κινητήρες 15 kW τοποθετημένοι μπροστά με μια μπαταρία 1.6 kWh ιόντων λιθίου, και μαζί ένας 1.5 λίτρων τετρακύλινδρος με τούρμπο. Η GM δίνει στο Mi-ray 60 μίλια/γαλόνι για την πόλη και 63 μίλια το γαλόνι για αυτοκινητόδρομο

Related posts

Opel RAK e Concept

gadgetfreak
13 years ago

Αυτό είναι το ρομποτικό άλογο του μέλλοντος…

gadgetfreak
13 years ago

Ιπτάμενο Αυτοκίνητο Jetoptera J-2000

gadgetfreak
4 years ago
Exit mobile version