Ένα νέο ‘μοντέλο πώλησης’ ετοιμάζει η Amazon…
Τι θα λέγετε αν ένας διαφημιζόμενος σας προσέφερε μια πληρωμή 20 ευρώ με αντάλλαγμα τη διαφήμιση στο προϊόν που αγοράσατε; Το κάνουν ήδη εταιρίες αυτοκινήτων που βγάζουν προς πώληση μοντέλα με αυτοκόλλητα που ‘υποχρεούται’ κανείς να τα έχει πάνω στο αυτοκίνητο για ένα διάστημα..
Αυτό θέλει να κάνει η Amazon με το νέο της Kindle. Η τρίτη γενιά εκ των προϊόντων της Amazon,το Wi-Fi only Kindle κοστίζει $25 λιγότερο με “ειδικές προσφορές” και, προφανώς για να μην διώξει τους πελάτες, την ονομασία “sponsored screensavers.” Οι διαφημίσεις δεν διακόπτουν το διάβασμα αλλά λειτουργούν σαν full screen screensaver που εμφανίζεται και στο κάτω μέρος της home screen.
Στις ΗΠΑ οι Visa, Olay, Buick και Chase θα είναι οι πρώτοι τέτοιοι “sponsored screensavers” στο ξεκίνημα ενώ η Amazon σχεδιάζει να αφήνει και τους χρήστες να προσθέτουν τις διαφημίσεις που θέλουν με το AdMash. Το AdMash,είναι μια Kindle app για website που ετοιμάζεται και επιτρέπει σε χρήστες να κάνουν preview διαφημίσεων και να επιλέγουν αυτό που τους αρέσει. Τώρα πόσοι θα… τσιμπήσουν!
Το “Kindle with Special Offers” θα βγει στην αγορά των ΗΠΑ στις 3 Μαϊού με τιμή $114, ενώ η Amazon δέχεται προ-παραγγελίες για ΗΠΑ ήδη.
Σε κάθε περίπτωση έχει ενδιαφέρον να το δούμε ως εξέλιξη αυτό και ως ‘μοντέλο’…