Οι πωλήσεις τηλεοράσεων θα μειωθούν καθώς η εγκατεστημένη βάση τηλεοράσεων μεγαλώνει…
Η DisplaySearch προβλέπει πως η ανάπτυξη της αγοράς τηλεοράσεων θα μειωθεί σε λιγότερο από 4% σε ετήσια βάση και σε σύγκριση με το 2010 όταν η αγορά είχε αύξηση 18% σε ετήσια βάση χάρη σε ισχυρή ανάπτυξη εκτός των ΗΠΑ. Οι πωλήσεις επίπεδων τηλεοράσεων αυξήθηκαν κατά 32% το 2010 σε επίπεδο μονάδων αλλά η αύξηση θα μειωθεί στο 12% το 2011.
“Καθώς η εγκατεστημένη βάση για επίπεδες τηλεοράσεις αυξάνει πάνω από το 50-60%, η ανάπτυξη μειώνεται κάτι που συμβαίνει σήμερα και στην Ιαπωνία, τη Δυτική Ευρώπη και τη Βόρειο Αμερική. Αναδυόμενες αγορές από την άλλη, είναι ακόμη ώριμες για ανάπτυξη χάρη στο χαμηλό επίπεδο διείσδυσης των επίπεδων τηλεοράσεων,” είπε ο κύριος Paul Gagnon, Διευθυντής Βορείου Αμερικής για το τμήμα τηλεοράσεων της DisplaySearch.
Οι LCD TV θα συνεχίσουν να είναι το βασικό προϊόν που θα πουληθεί το 2011 αναφέρει η DisplaySearch και θα αποτελεί το 84% των πωλήσεων σε όλο τον κόσμο. Οι μισές τηλεοράσεις που θα πουληθούν το 2011 θα είναι με φωτισμό LED. Οι τηλεοράσεις plasma είχαν επίσης ανάπτυξη για το 2010 της τάξης του 30%, μια ανάπτυξη που οι προβλέψεις λένε πως θα μειωθεί στο μισό το 2011 αφού οι LCD θα… καταλάβουν την αγορά.
Υπάρχει και ένα ‘αλλά’…
Το 4ο τρίμηνο του 2010, οι 3D TV είχαν το 10% των παγκόσμιων εσόδων με 2 εκατομμύρια μονάδες ενώ η DisplaySearch προβλέπει πως μέχρι το 2014 οι 3D TV θα έχουν το 50% των παγκόσμιων τηλεοράσεων με 100 εκατομμύρια μονάδες.
Ποιοι… σέρνουν το καράβι; η Κίνα, η Ασία, η Λατινική Αμερική, η Ανατολική Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική.
Με άλλα λόγια εκείνοι που δεν είχαν… ‘επίπεδη’ θα αγοράσουν.