Gadgetfreak :: Not Just Tech
computing / social media, tablets / multimedia

Περιοδικά στα tablet: η Conde Nast ξανασκέφτεται τη στρατηγική της…

Πριν λίγες εβδομάδες η Conde Nast ανάφερε πως η εταιρία ανακοίνωσε πως θα μειώσει τον ρυθμό της εισαγωγής περιοδικών στο iPad. Και η αλήθεια είναι πως είχαμε πει πως οι πωλήσεις περιοδικών σε tablet ΔΕΝ θα έχουν θετική πορεία αν δεν αλλάξουν – ξυπνήσουν; – οι εκδότες.


Το γεγονός είναι πως είναι απίθανο να πληρώσει κανείς $5 στις ΗΠΑ, αντίστοιχα μεγάλα νούμερα στην Ευρώπη, για ένα τεύχος περιοδικού σε ένα tablet…

Φαίνεται πως τελικά παρόμοιες απόψεις έχει και η Conde Nast. Όπως αναφέρει η New York Post is ήδη η Conde Nast ετοιμάζεται να αρχίσει τις πωλήσεις συνδρομών ψηφιακού τύπου αρχικά στο iPad από την επόμενη εβδομάδα. Πρώτο το γνωστό περιοδικό New Yorker ενώ θα ακολουθήσουν τα GQ, Wired, Golf Digest, Glamour, Vanity Fair, Self, και Allure.

Τα μοναδικά τεύχη θα έχει μειωμένη τιμή από τα $3.99 στα $4.99 ανά τεύχος στο US$1.99 ενώ, πολύ πιο σημαντικό, η ετήσια συνδρομή θα τιμολογείται στα $19.99.

Τι σημαίνει η εξέλιξη; πως 1ον εκλογικεύτηκαν σε σημαντικό βαθμό οι τιμές – ο αναγνώστης αισθάνεται πως τον ‘κοροϊδεύουν’ με τις προηγούμενες τιμές, ενώ ταυτόχρονα και οι συνδρομητές της κανονικής θα έχουν δωρεάν και το ηλεκτρονικό

Τώρα υπάρχει λογική….

Related posts

iFA 2016 – Dell S2417DG Gaming Monitor

gadgetfreak
8 years ago

Έκθεση iFA 2011 – το Samsung Galaxy Tab 7.7…

gadgetfreak
13 years ago

Το νέο Mozilla logo είναι ://

gadgetfreak
8 years ago
Exit mobile version