Σε μια κίνηση που έχει σαν σκοπό να κάνει γνωστά τα… κάλλη του Chrome browser, η Google έχει ετοιμάσει το πρώτο διαφημιστικό για τον Chrome browser της…
Η διαφήμιση αντί να εστιάζει την ταχύτητα του Chrome, κάτι που κάνουν οι διαφημίσεις στο Internet η εταιρία κολοσσός εστιάζει στη χρήση της παραδοσιακής τηλεόρασης για τον web browser και χτυπά στη μάχη και αλλιώς την Microsoft, που σήμερα έχει το 45 των Internet surfers, όπως λένε οι New York Times, ποσοστό πάντως μειωμένο από το 53% που είχε ο IE πέρυσι. Ο Chrome, από την άλλη έχει μόλις το 18% της αγοράς και είναι τρίτος στην κατάταξη.
Ο Mozilla Firefox έχει το 30% και είναι στη 2η θέση ενώ ο Apple Safari έχει ένα 5% της αγοράς.