Ένα πιστό κοινό στο Twitter και μια πετυχημένη viral marketing καμπάνια είναι δύο από τα πιο πολύτιμα στοιχεία που μπορεί κανείς να αναζητήσει για την εταιρία – ή το φίρμα του. Από την άλλη είναι ΠΟΛΥ δύσκολος στόχος και αν κανείς έχει τη συνταγή επιτυχίας ας… έρθει να μας το πει. Με αυτά στο νου δεν είναι τυχαίο που ένας… ουρανοξύστης (!) ξεκινά μια πρωτότυπη και φιλόδοξη καμπάνια σε ψηφιακό επίπεδο.
Και είναι ένας ουρανοξύστης που δεν έχει χτιστεί ακόμη…
Η κατασκευή για την οποία μιλάμε είναι ένας νέος ουρανοξύστης στο Tokyo και με 34 επίπεδα ο Shibuya Hikarie, που αναμένεται να ανοίξει το 2012 και θα στεγάζει σπίτια, γραφεία, ρεστοράν, μια γκαλερί και μια μουσική σκηνή.
Για να δημιουργηθεί ήδη ενδιαφέρον για το σημείο και το κτίριο πριν ολοκληρωθεί, δημιουργήθηκε ένας λογαριασμός Twitter ο @shibuya_hikarie, που προσκαλεί τους επισκέπτες να τραβάνε φωτογραφίες και να τις tweetάρουν στο #hikarie tag.
Αυτό τον καιρό είναι να ολοκληρωθεί και διαγωνισμός για δώρα για τις συναυλίες στο concert hall/theatre/museum complexBunkamura, αλλά και μια ευκαιρία να μείνεις στο Cerulean Tower Tokyu Hotel.
Για να λάβουν δε μέρος όσοι θέλουν πρέπει να προσπαθήσουν να αντιγράψουν με τη μηχανή τους μια φωτογραφία του ξενοδοχείου που τραβήχτηκε από μυστική τοποθεσία. Οι φαν του κτιρίου μπορούν και να εκτυπώσουν ένα QR code από το Hikarie website (PDF link), να το σκανάρουν με το κινητό τους και με μια app ‘επαυξημένης πραγματικότητας’ (augmented reality app), να δημιουργήσουν ένα 3D μοντέλο του κτιρίου.
Και πάλι οι φωτό του εικονικού κτιρίου μπορούν να κατατεθούν και αν κερδίσει κανείς ένα κουπόνι των 5.000 γιεν Tokyu.
Μια εντυπωσιακή προσπάθεια marketing για ένα ημιτελές κτίριο και μόνο ο χρόνος θα πει αν είναι επιτυχία. Και πάλι εμείς ‘ψηφίζουμε’ τέτοιες φευγάτες ενέργειες.
Kudos στους γιαπωνεζούληδες…