Και βέβαια το ερώτημα είναι τώρα που και η AMD θέλει να μπει στο ‘πάρτι’ του 3D, τι γυαλιά θα χρειάζεσαι;
Αν και… καλεσμένη από νωρίς, η AMD άργησε να εμφανιστεί στο πάρτι του HD3D και επέλεξε μέχρι σήμερα να απέχει από την όλη ιστορία των ενεργών γυαλιών, των πομπών USB ενώ βασίστηκε περισσότερο σε gadget και μηχανήματα τρίτων.
To Bit-Tech είδε από κοντά το AMD Eyefinity, και μίλησε με τον γκουρού για το βίντεο και το HD3D της εταιρίας, κον Shane Parfitt ρωτώντας τον για το σύστημα. Είπε πως η AMD είχε ετοιμάσει έναν quad buffer στον συγεκριμένο driver. Ο driver αναπτύχθηκε από την Direct3D engineering ομάδα και υποστηρίζει DirectX 9, 10 και 11. Τρέχει σαν API και επιτρέπει είτα games είτε άλλο software να χρησιμοποιήσει τον driver με δύο streams δεδομένων ταυτόχρονα – ένα για το αριστερό μάτι και ένα για το δεξί, ένα καρέ τη φορά.
Με συνεταίρους στα τεχνικά αξεσουάρ (middleware) τις DDD και iZ3D, προσφέρει σε AMD users 3D χωρίς γυαλιά. Η AMD φαίνεται πως δουλεύει με developers για να δει τα stereo 3D παιχνίδια της αργότερα το 2011.
Η Eidos κάνει render για αριστερές και δεξιές εικόνες στα παιχνίδια της ήδη και δεν έχει ανάγκη καν από έξτρα middleware εξοπλισμό.
Το πρώτο παιχνίδι με το σύστημα, είπε ο Shane Parfitt, είναι το ‘Deus Ex: Human Revolution’.