Το Good Work, είναι ένα πρόγραμμα που συνδέει πολύ όμορφα δημιουργικά με μη-κεδροσκοπικές οργανώσεις, Αυτή τη φορά ετοίμασαν μαζί με το 58ο Cannes Lions International Festival of Creativity έναν διαγωνισμό YouTube.
Η πρόκληση ήταν οι επαγγελματίες να δημιουργήσουν βίντεο και οι πέντε να κερδίσουν ένα εισιτήριο στο Festival of Creativity — από τις 19 μέχρι τις 25 Ιουνίου.
Περισσότεροι από 500 μη-κερδοσκοπικοί οργανισμοί έστειλαν στο Good Work κάπου 250 βίντεο. Οι κανόνες απλοί: το βίντεο πρέπει να είναι για οτιδήποτε αρκεί να μιλά για τον σκοπό, να είναι καινοτόμο και… να θέλεις να το δεις!
Χαρείτε τα…
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept