Η πορεία από το πρωτότυπο concept όχημα προς την παραγωγή έχει γίνει μια κλασική διαδικασία για τα Mini οχήματα.
Έτσι και με το Mini Coupé concept όχημα που μαζί με το Roadster concept είδαμε στην Σαλόνι της Φρανκφούρτης του 2009 – το ήξερες πως θα βγει στα σαλόνια. Η Mini έδωσε μετά το 2011 σαν ημερομηνία λανσαρίσματος και το Coupé πάει για τις αντιπροσωπείες λογικά φέτος.
Είναι το πρώτο διθέσιο στη σειρά και κάθεται 29 χιλιοστά κάτω από το σημερινό Mini με την χαρακτηριστική “οροφή κράνος” που είναι και σαν spoiler οροφής. Είναι και το πρώτο Mini με ενεργό πίσω spoiler…
Ας δούμε όμως τους κινητήρες:
MINI John Cooper Works Coupé: 1,598 κ.εκ, με ισχύ 155 kW/211 ίππους στις 6,000 rpm, και ροπή στα 260 Nm/192. Το 0-100 σε 6.4”. Τελική 240 χλμ/ώρα και CO2 165 γραμμάρια/χλμ.
MINI Cooper S Coupé: 1,598 κ.εκ με ισχύ135 kW/184 ίππου στις 5,500 rpm, και ροπή 240 Nm. Το 0-100 σε 6.9 δευτ. Τελική 230 χλμ/ώρα και CO2 135 γραμμάρια/χλμ.
MINI Cooper Coupé: 1,598 κ.εκ με ισχύ 90 kW/122 hp στις 6,000 rpm και ροπή 160 Nm/118. Το 0-100 σε 9.0 δευτ. και τελική 204 χλμ/ώρα. Ρύποι; CO2 στα 127 γραμμάρια/χλμ.
MINI Cooper SD Coupé: 1,995 κ.εικ με ισχύ 105 kW/143 ίππους στις 4,000 rpm και ροπή 305 Nm/225 lb-ft. Το 0-100 σε 7.9” και τελική 216 χλμ/ώρα. Ρυποι; CO2 στα 114 γραμμάρια/χλμ.
PS: πάντως είναι λιγότερο εντυπωσιακό από το πρωτότυπο. Δυστυχώς…
Related posts
Categories
- android World
- cinemart / music / video
- comicmania / books
- computing / social media
- consumer electronics
- design / architecture
- ecotech / electric
- exhibitions
- faq / Infographics
- futuristas / iDea
- gadgetfreak taste
- gadgets / stuff
- gaming / fun
- iOS World
- legends / special
- men's world
- military / aviation
- mobile / smartphones
- space talk
- tablets / multimedia
- tech talk / science
- transport / concept