Gadgetfreak :: Not Just Tech
gaming / fun, tech talk / science

Πότε άρχισε να δουλεύει πάνω στο Vita η Sony;

Και τη τιμή και το πότε άρχισε να δουλεύει η Sony στο Vita…

Όπως λέει και το Kotaku, η Sony είχε στο νου της τα ¥25.000 ως τιμή για την επερχόμενη φορητή υπερμηχανή της…

Στην πορεία δε σχεδόν αποφάσισε να σταματήσει τη χρήση της πίσω πλευράς με επιφάνεια αφής στον δρόμο για να πετύχει την τιμή. Ο άνθρωπος της Sony ο κος Shuhei Yoshida έδωσε περισσότερες πληροφορίες μιλώντας στο Famitsu και είπε πως η δουλειά πάνω στο Vita ξεκίνησε την άνοιξη του 2009 και το σημερινό layout των κουμπιών έγινε πραγματικότητα μετά από συνεργασία με τους δημιουργούς παιχνιδιών – third-party developers.

Η συνέντευξη…

Ο κος PlayStation είναι ο Shuhei Yoshida, πρόεδρος της Sony Computer Entertainment για τα παγκόσμια στούντοε και είπε στο Kotaku όταν ρωτήθηκε αν το Vita θα είναι ένα ακόμη PSP:

“That’s a question we asked ourselves when we started working on Vita. We looked back on PSP, what we did right and what we didn’t do right with the platform. We were too happy with ourselves, having a PS2-like experience on a portable at that time. We didn’t go too much further from there.”

Με άλλα λόγια λέει πως όταν άρχισαν να δουλεύουν πάνω στο Vita είχαν δει πως το PSP ήταν μια καλή δουλειά και ήταν ικανοποιημένοι που είχαν στην ουσία φέρει την εμπειρία του PS2 στον φορητό κόσμο.

Σημείωσε δε πως αν και για δύο χρόνια η πορεία ήταν καταπληκτική στη συνέχεια ο κόσμος άρχισε να “…κουράζεται μόνο με το να βλέπει όμορφες εικόνες.”

“Όταν συγκρίνεις μια εμπειρία gaming στο PSP με αυτό που παίρνεις από το PlayStation 2 και το PS3, αυτό που έχεις, καθώς στην τηλεόραση έχεις μεγαλύτερη εικόνα και διπλό αναλογικό στικ, μοιάζει με περιορισμένη εμπειρία,” εξηγεί.

Αυτό λοιπόν έπρεπε να αλλάξει και όταν σχεδιάστηκε το PlayStation Vita και το interface του, όπως και τα διπλά πάνελ αφής και ο γυροσκοπικός έλεγχος, ο Yoshida είπε πως οι game developers ήταν που πίεσαν τους μηχανικούς της Sony για κάτι μοναδικό.

Στη συνέντευξη μιλά για μια ποικιλία πρωτοτύπων που εξετάστηκαν και στάλθηκαν για δοκιμές ενώ με μικρά demo πρσοσπάθησαν να κάνουν τα παιχνίδια του Vita μοναδικά.

Μια ‘πολυμηχανή’ που οι Soy people στήνουν ώστε να είναι μοναδική και ‘εμπειρία’. Τεχνικά είναι ένα… ‘τέρας’ τώρα μένει να δούμε το τελικό αποτέλεσμα…

Related posts

Jenny LeClue

gadgetfreak
9 years ago

Κινητά smartphone με εύκαμπτες;

gadgetfreak
13 years ago

Επιστροφή στα 80s – Νέα RoboCop και Terminator videogames

gadgetfreak
2 years ago
Exit mobile version