Αν και οι περισσότερη στον κόσμο των υπολογιστών δεν λένε όχι σε γρήγορο λανσάρισμα νέων εκδόσεων του Firefox – και τον Firefox 5 να φανερώνεται επισήμως την περασμένη εβδομάδα, κάποιοι… ΔΕΝ!
Ο λόγος για τις εταιρίες που πρέπει να προσαρμόζονται όταν έχουν για βασικό τους web browser την “Καυτηαλεπού”.
Οι περισσότερες εταιρίες είχαν συνηθίσει να προχωρούν σε αναβαθμίσεις μια φορά το χρόνο και η αλλαγή στρατηγικής της Mozilla που αποφάσισε για να ανταγωνίζεται τον Google Chrome και τον δικό του ‘κύκλο’ να αντιγράψει τον κύκλο αυτό ουσιαστικά (η Google έχει νέα έκδοση του Chrome ανά έξι εβδομάδες), δημιουργεί προβλήματα.
Ναι, η Mozilla διορθώνει τα σημεία τρωτότητας πιο γρήγορα αλλά οι web apps που έχουν σχεδιαστεί για την προηγούμενη έκδοση, μπορεί να μην δουλεύουν με τη νυν. Έτσι οι εταιρίες αναγκάζονται να δουλέψουν με παλιές εκδόσεις των browsers και….
Υπερασπιζόμενη την πολιτική της, η Mozilla απάντησε πως μεγάλες IT εταιρίες δεν είναι το κοινό-στόχος της σε πρώτο πλάνο:
”We recognize that this shift may not be compatible with a large organization’s IT policy and understand that it is challenging to organizations that have effort-intensive certification polices. However, our development process is geared toward delivering products that support the Web as it is today, while innovating and building future Web capabilities. Tying Firefox product development to an organizational process we do not control would make it difficult for us to continue to innovate for our users and the betterment of the Web.”
Τι σημαίνουν αυτά; πως ο Firefox έχει σχεδιαστεί με τα άτομα στο νου και όχι τις μεγάλες εταιρίες.
Χμμ…