… στο δίκτυο μετρό της Κορέας.
Την ιδέα έχει η πολυεθνική Tesco (γνωστή και ως Home Plus στη Βόρειο Κορέα) που σκέφτηκε να φέρει τα ψώνια στους πολίτες…
Χρησιμοποιώντας εικόνες των προϊόντων και QR, μέσα από αφήσες και πόστερ όσοι περιμένουν τον συρμό μπορούν να ψάξουν ανάμεσα στα προϊόντα, να σκανάρουν του κωδικούς QR με τα smartphone τους και να προσθέσουν τα αντικείμενα που θα επιλέξουν στο εικονικό καλάθι. Υποθέτουμε πως θα χρειάζεται και κάποιος online λογαριασμός στην αλυσίδας και μετά… στο check out. Τα προϊόντα φτάνουν σε κάποιον χρόνο στο σπίτι…
Μια ιδέα που δεν φαίνεται να ‘χάνει’ πουθενά και είμαστε σίγουροι πως θα έχει εξάπλωση…